Σηκωμένος τροχός και ένα κλικ πριν το ντεμπούτο της 911 GT3 Cup

Post date:

Author:

Category:

Η αγωνιστική έκδοση της Porsche 911 GT3 Cup, στο σασί της 992, ετοιμάζεται για τα τελικά της αποκαλυπτήρια. Όπλο σε κατάσταση ετοιμότητας

Porsche 911 GT3 Cup

Τροχός σηκωμένος στον αέρα, επιβλητική πίσω αεροτομή, η λωρίδα φωτισμού που διακρίνει τις 992 και όσο ασπρόμαυρο καμουφλάζ έμεινε από τις τελευταίες εικόνες της 911 GT3 Cup σε φάση δοκιμών


Το αυτοκίνητο θα συμμετέχει στο γνωστό «ενιαίο» της Porsche Mobil 1 Supercup καθώς και σε επιλεγμένα Carrera Cup κατά τη σεζόν του 2021

Η 911 GT3 Cup είναι η πρώτη χρονικά αγωνιστική έκδοση που βασίζεται στο σασί της 992, μαζί με όλες τις βελτιώσεις που έχουν μεσολαβήσει κατά τις δοκιμές εξέλιξής της.

Porsche 911 GT3 Cup

Ήδη από τα μέσα του 2018 είχε ξεκινήσει η προετοιμασία ενός αυτοκινήτου που, κάθε φορά, ήδη από τη δεκαετία του ’90, οφείλει να υπερβαίνει εαυτόν. Πολλώ μάλλον στη σημερινή εποχή που ο κεντρομήχανος ανταγωνισμός έχει αυξηθεί, διακριθεί και οι εποχές της μονοκρατορίας των ’90s απαιτούν ακόμα περισσότερη δουλειά


Porsche 911 GT3 (992)

Η προετοιμασία

Ο product manager της 911 GT3 Cup, Κρίστοφ Βέρνερ, ήταν ενήμερος για την πρόκληση. Απ’ την αρχή έθεσε τα κρίσιμα ερωτήματα: «Τι θα ήταν ικανό το αυτοκίνητο να κάνει; Τι μπορεί να βελτιωθεί και τι αναμένουν οι ομάδες πελατών;»

Στη συνέχεια άκουσε προσεκτικά μηχανικούς, οδηγούς και επικεφαλής ομάδων ώστε να βρεθεί η σωστή φόρμουλα για το 2021.

«Κάνοντάς το αυτό», λέει, «λάβαμε μια πολύ ακριβή εικόνα και συλλέξαμε πολλές πληροφορίες ώστε να μπορέσουμε να θέσουμε τις σωστές προτεραιότητες για το νέο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα παγκόμιο αγωνιστικό κοινό».

Τα τεστ σε διάφορες πίστες ήταν συνεχή. Από το Βάισαχ, στη Μόνζα και, στη συνέχεια -πού αλλού;- στο «σεσημασμένο» τόπο του Νίρμπουργκρινγκ.

Λίγη υπομονή και είναι θέμα χρόνου να φύγει και το καμουφλάζ. Προς το παρόν, αυτές είναι μερικές εικόνες που αποκαλύφθηκαν σήμερα επισήμως.


Porsche 911 Carrera 4S δοκιμή

Info/Photo: porsche.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει