Σημαδεύοντας το apex. Ο τρόπος ο σωστός (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Ως γνωστόν, «apex» σημαίνει κορυφή. Στην κορυφή της στροφής, λοιπόν. Εκεί να κοιτάς

Ford Focus RS apex

Με την κορίνα να ορίζει το apex, το να «γλείψεις» την κορυφή της στροφής είναι σχετικά εύκολη υπόθεση. Το ζήτημα είναι να το επαναλαμβάνεις συστηματικά και με την κατάλληλη τροχιά εκεί που δεν θα υπάρχει. Η κορίνα


Μπορεί ο κανόνας να λέει πως η συντομότερη απόσταση μεταξύ ενός σημείου Α και ενός σημείου Β είναι η ευθεία αλλά ποιος είπε πως αυτό είναι το ζητούμενο; Μετά συγχωρήσεως, το ζητούμενο είναι η στροφή

Αφήστε τις ευθείες. Που κι αυτές είναι καλές μόνο επειδή ακριβώς συνδέουν την προηγούμενη με την επόμενη στροφή. Οι «ευθειάκηδες» ας αναλωθούν στις πρώτες. Κι εμείς στις δεύτερες.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, το υπαρξιακό της ευθείας έγκειται στις καμπές. Χωρίς αυτές είναι βαρετές, ανούσιες, διεκπαιρεωτικές, fucking boring.

Πώς, λοιπόν, σημαδεύεις την κορυφή της στροφής; Τι είναι το late apex; Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να διασχίζεις τις καμπές; Τι γίνεται όταν έχεις δύο συνεχόμενες καμπές και πρέπει να τις κάνεις μία;

Έχουν γραφτεί πολλά, η ιδανική γραμμή είναι πάντα το ζητούμενο και οι γραμμές δεν τελειώνουν. Για αυτό και ο πιο απτός τρόπος για να μεταφερθεί η γνώση για το πολυπόθητο apex είναι η περιγραφή έμπειρων οδηγών αγώνων.

Εν προκειμένω, μερικοί από τους πιο γνωστούς οδηγούς στην αμερικανική σκηνή αγώνων μιλούν εκ πείρας. Βλέπουμε, μαθαίνουμε, εφαρμόζουμε.


Alfa Romeo Giulia δοκιμή

Photo: Ford Hellas / Χ. Καραγιωργάκης

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει