Singer Sideways. Δέκα χρόνια μελωδικής υπερστροφής (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Ο γνωστός Κρις Χάρις επισκέφθηκε, για μία ακόμα φορά, την επίσης γνωστή Singer, την εταιρεία που παίρνει παλαιότερα σασί της Porsche, προσαρμόζει νέα σωθικά και πλέον έχει συμπληρώσει περισσότερα από δέκα χρόνια ζωής. Μαζί και η αίσθηση αποκλειστικότητας που συνοδεύει τα αυτοκίνητά της. Έστω κι αν είναι μια υπέροχη και πανάκριβη μοντίφα της οποίας η τιμή σε στέλνει στα υπογλώσσια

Singer

Πλαγιολισθαίνοντας με το Singer. Συνηθισμένη πίσω όψη για ένα αυτοκίνητο που εύλογα όλοι το συνδέουμε με την Porsche αλλά το ίδιο φροντίζει να ενημερώνει προς πάσαν κατεύθυνση πως δεν είναι


Μάλιστα πριν καν ξεκινήσει το βίντεο που θα δείτε στη συνέχεια, υπάρχει η απαραίτητη από νομικής φύσης αποποίηση ευθυνών (βλ. disclaimer) που ενημερώνει πως η Singer Vehicle Design δεν έχει καμία σχέση με την Porsche, με όποιο της λογότυπο και, βέβαια, ούτε με τον κωδικό ”911”

Λογικό. Η Singer δεν συσχετίζεται με τη γερμανική εταιρεία.

Προφανώς θα υπήρχαν επιπλοκές και απαιτήσεις εκ μέρους της Porsche απέναντί της.

Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά υποστηρίζει η Singer, δεν πρόκειται καν για εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων. Είναι μονάδα επανασυναρμολόγησης εξωτικών, ιδιαίτερων και κοστοβόρων εξαρτημάτων

Unique Selling Point

Η έδρα της Singer είναι στην Καλιφόρνια.

Η αμερικανική αγορά διαθέτει τους εύπορους αποδέκτες της διαφορετικότητας την οποία εκπροσωπεί η εταιρεία.

Το στοιχείο διαφορετικότητας της Singer είναι αυτός ο χαρισματικός συνδυασμός. Αμάξωμα από κλασικές αερόψυκτες 911 και διαβολεμένη προσοχή στη λεπτομέρεια

Α ναι, και προσεγμένη αεροδυναμική.

Η εταιρεία λέει ότι οι ανασχεδιασμένες θυρίδες ψύξης, η μπροστινή αεροτομή και το πίσω ducktail (που παραπέμπει σ’ αυτό των κλασικών RS) μειώνουν την άντωση στο εμπρός μέρος και βοηθούν αισθητά το «πίσω».

Προσθέστε επιλεκτική χρήση τιτανίου, μαγνησίου, αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο της Hewland, ηλεκτρονικά από τη Bosch (πού θα πήγαινες χωρίς ESP;), κεραμικά φρένα, όλο το class quality και έχετε το λογαριασμό. Πόσο; Κρατηθείτε: γενικώς οι χρεώσεις είναι πέραν του ενός εκατομμυρίου δολαρίων και ανεβαίνουν αναλόγως εξατομίκευσης

Αυτό πάντως είναι το υπερτροφοδοτούμενο Singer, ως συνήθως, οδηγημένο όπως του αρμόζει.

Με την ευκαιρία, και ένα ακόμα βίντεο με ένα επίσης ιδιαίτερο αυτοκίνητο, επίσης υπετροφοδοτούμενο, που παραπέμπει στο θρυλικό Porsche 930 του 1975.

Photo: singervehicledesign.com


Porsche 911 Carrera S 997 δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει