Οι στατιστικές λένε πως το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο είναι το αεροπλάνο. Συμφωνούμε.
Το ίδιο πιθανόν θα έλεγε και η Λαμία που στις 25-26 Μαρτίου ήταν το επίκεντρο των ελληνικών ράλλυ, χάρη στη διεξαγωγή του 8ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου «Τάσος Καπέλλας».
Ο Travis Pastrana, ο γνωστός οδηγός που έχει ”ψύχωση” με τα άλματα, δεν έχει σχέση με τη Λαμία αλλά έχει καταγράψει και τα μαθηματικά της σωστής πτήσης. Πώς απογειώνεσαι, τι κάνεις on air και πώς προσγειώνεσαι. Προφανώς, τα αυτοκίνητα με όσο το δυνατόν ισόποση κατανομή βάρους έχουν ένα πλεονέκτημα.
Στα δικά μας, ο αγώνας που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας» (Α.Λ.Α.Λ.), ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και το αγωνιστικό μέρος περιλάμβανε δύο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή «Μπράλος-Σκαμνός» μήκους 15,6 χιλιομέτρων.
Σύνολο; Πενήντα τέσσερα πληρώματα με τους Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC) – να είναι οι νικητές, οι οποίοι δήλωσαν πως «όλα πήγαν καλά για εμάς. Διορθώσαμε τα λάθη του πρώτου σκέλους. Πραγματικά σήμερα ήταν ένας πάρα πού όμορφος αγώνας με αρκετή κόντρα και συμμετοχές. Το αυτοκίνητο ήταν τέλεια προετοιμασμένο από την ομάδα μου και τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ».
Μιλώντας πάντως για τους ιπτάμενους Μπράλου, μάλλον, ο Σπύρος Σαββάνης διάλεξε το πιο σωστό σημείο στον Σκαμνό και μας προσέφερε ευγενικά τις φωτό που του ζητήσαμε. Τον ευχαριστούμε. Απολαύστε τις.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.