Στο δρόμο οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm. Από €247,000; Σιωπή…

Post date:

Author:

Category:

H Giulia GTA και η GTAm -η τελευταία χωρίς πίσω καθίσματα- μόλις έκαναν την επίσημη πρεμιέρα τους. Και κοστίζουν πολλά για λίγους

Alfa Romeo Giulia GTAm

H δημοσιογραφική GTAm κυκλοφορεί, οπλοφορεί και καπνίζει ακόρεστα στο βρετανικό Τύπο. Για εδώ μάλλον θα μείνουμε με την όρεξη;


Και πώς να μη μείνουμε δηλαδή; Μόλις 500 τεμάχια και κλείνει το καλούπι

Εδώ δεν ξέρουν αν θα προλάβουν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές να μπουν στην κληρωτίδα, για δημοσιογραφική GTAm στην Ελλάδα θα κατεβάζουν υγρά οι σιελογόνοι αδένες;

- Διαφήμιση-

Το τίμημα είναι ήδη υψηλό, αλλά πόσο μάλλον στη χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας». Για την ιστορία, ενταύθα η Giulia GTA κοστίζει στη χώρα μας €247,000.

Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε -σωστότερα, προλαβαίνετε- αν σας περισσεύουν επιπλέον €7,000 κάντε την αβαρία και πείτε το «ναι» στη ομογάλακτη αδελφή της, τη GTAm. Η πρόσθεση καταλήγει στα €254,000. Αν αναρωτιέστε πόσο κάνει στην «καθυστερημένη» Ευρώπη, υπολογίστε περίπου €100,000 λιγότερα. Και μετά ακολουθεί σιωπή…


Alfaholics GTA-R 300

Giulia GTA ή Giulia GTAm;

Ιδού η απορία για τους λίγους και εκλεκτούς που θα βάλουν χέρι στην τελευταία (;) πραγματική και πισωκίνητη Alfa Romeo.

Άλλωστε, όπως γράφαμε πρόσφατα, η RWD πλατφόρμα Giorgio είναι ήδη στρατηγικό παρελθόν για τον όμιλο της Stellantis που έκρινε πως δεν μπορεί το συγκεκριμένο σασί να υποστηρίξει την ηλεκτροκίνηση. Και μετά ακολούθησε σιωπή. Για δεύτερη φορά, με λίγες αράδες διαφορά.

Για να επανέλθω, είναι γνωστό στους νόμους της αυτοκίνησης, less is more. Ελληνιστί, όσο αφαιρείς τόσο πληρώνεις.

Στην περίπτωση της GTAm λοιπόν, έχει αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα ώστε να μπουν τα πισταδόρικα σύνεργα της δουλειάς. Κράνη, ζώνες 6 σημείων, roll-cage, πυροσβεστήρες και τα συνναφή.

Η άλλη, η Giulia GTA, απευθύνεται σε όσους θέλουν να διατηρήσουν το επιπλέον άλλοθι του τετράθυρου. Ίσως του τελευταίου συναρπαστικού τετράθυρου με δυνατότητα να καπνίζει ακόρεστα τη silica και να ΄χει το σήμα με το σταυρό στη μάσκα

Τα βασικά specs

  • H Giulia GTA ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με τη Giulia Quadrifoglio
  • O αναβαθμισμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας με τους 540 ίππους, προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ειδική ισχύ που φτάνει τους 187 ίππους/λίτρο
  • Οι εξαιρετικές επιδόσεις επιβεβαιώνονται και από την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h, η οποία διαρκεί μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του συστήματος Launch Mode

Autodelta Alfa Romeo

  • Στην Giulia GTA η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, μοντέλο το οποίο αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς στην κατηγορία
  • Η οδική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί χάρη και στα φαρδύτερα μετατρόχια, τα οποία είναι αυξημένα κατά 25χλστ. εμπρός και κατά 50χλστ. πίσω
  • Παράλληλα οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του συστήματος διεύθυνσης προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια, χωρίς να περιορίζουν τα επίπεδα άνεσης
  • Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βελτιώθηκε για παροχή μεγαλύτερης ποσότητας αέρα, κάτι που ισχύει και για το σύστημα μετάδοσης
Alfa Romeo Giulia GTAm
  • Tο ενεργό σπόιλερ είναι ανασχεδιασμένο σε σχέση με την έκδοση Quadrifoglio και στην GTAm μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί σε ισορροπία με την πίσω μεγάλη αεροτομή, η οποία επίσης διαθέτει τέσσερις θέσεις ρύθμισης του κεντρικού τμήματος της
  • Στη GTAm, η ύπαρξη του κλωβού ασφαλείας, των αγωνιστικών ζωνών ασφαλείας 6 σημείων, η απουσία επενδύσεων στις πίσω πόρτες και οι μπροστά πόρτες που ανοίγουν με το τράβηγμα ενός ιμάντα αντί των κλασικών χειρολαβών
  • Ειδικό πολυκαρβονικό στα πλαϊνά παράθυρα της GTAm που συμβάλλει περαιτέρω στην εντυπωσιακή μείωση του βάρους
  • Σε σχέση με τη GTA, η GTAm προσφέρει μόνο δύο θέσεις και roll-bar, αλλά εξακολουθεί να μπορεί να χρησιμοποιηθεί νόμιμα στο δρόμο, ενώ η GTA με την 5θεσια διάταξη είναι ένα supercar για όλη την οικογένεια

Alfa Romeo Spider

Info: alfaromeo.gr / Photo: evo / alfaromeo.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει