Όλες οι Giulia GTA και GTAm (οι τελευταίες χωρίς πίσω καθίσματα), ελάχιστους μήνες από την επίσημη πρεμιέρα τους, ξεπούλησαν. Έστω και αν κόστιζαν κάποια €247,000
Μόλις 500 αντίτυπα της Giulia GTA κυκλοφόρησαν από τον Μάϊο. Και ήδη, παρά την υψηλή τιμή, «έφυγαν» όλες
Αυτή τη φορά η Alfa Giulia GTA είχε προορισμό και τις Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία – αγορές δηλαδή στις οποίες το επιθετικό σεντάν μπορεί να παίξει το ρόλο πρεσβευτή για μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας
Το τίμημα ήταν ήδη υψηλό.
Πόσο μάλλον στη χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας» όπου, με βάση την επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής εισαγωγικής, η Giulia GTA κόστιζς στη χώρα μας €247,000.
Για την ακρίβεια, κόστιζε. Το καλούπι έκλεισε. Η επίσημη ανακοίνωση εκδόθηκε.
Αν πάντως σας περίσσευαν επιπλέον €7,000 θα μπορούσατε να κάνετε την αβαρία και να λέγατε το «ναι» στη ομογάλακτη αδελφή της, τη GTAm. Η πρόσθεση κατέληγε στα €254,000. Για την ιστορία, στην «καθυστερημένη» Ευρώπη η τιμή ήταν περίπου €100,000 λιγότερα
Giulia GTA ή Giulia GTAm;
Αυτή λοιπόν ήταν η τελευταία (;) πραγματική και πισωκίνητη Alfa Romeo.
Άλλωστε, όπως γράφαμε πρόσφατα, η RWD πλατφόρμα Giorgio είναι ήδη στρατηγικό παρελθόν για τον όμιλο της Stellantis που έκρινε πως δεν μπορεί το συγκεκριμένο σασί να υποστηρίξει την ηλεκτροκίνηση.
Για να επανέλθω, είναι γνωστό στους νόμους της αυτοκίνησης, less is more. Ελληνιστί, όσο αφαιρείς τόσο πληρώνεις.
Στην περίπτωση της GTAm λοιπόν, έχει αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα ώστε να μπουν τα πισταδόρικα σύνεργα της δουλειάς. Κράνη, ζώνες 6 σημείων, roll-cage, πυροσβεστήρες και τα συνναφή.
Η άλλη, η Giulia GTA, απευθυνόταν σε όσους θέλουν να διατηρήσουν το επιπλέον άλλοθι του τετράθυρου. Ίσως του τελευταίου συναρπαστικού τετράθυρου με δυνατότητα να καπνίζει ακόρεστα τη silica και να ΄χει το σήμα με το σταυρό στη μάσκα
Τα βασικά specs
- H Giulia GTA ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με τη Giulia Quadrifoglio
- O αναβαθμισμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας με τους 540 ίππους, προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ειδική ισχύ που φτάνει τους 187 ίππους/λίτρο
- Οι εξαιρετικές επιδόσεις επιβεβαιώνονται και από την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h, η οποία διαρκεί μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του συστήματος Launch Mode
- Στην Giulia GTA η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, μοντέλο το οποίο αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς στην κατηγορία
- Η οδική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί χάρη και στα φαρδύτερα μετατρόχια, τα οποία είναι αυξημένα κατά 25χλστ. εμπρός και κατά 50χλστ. πίσω
- Παράλληλα οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του συστήματος διεύθυνσης προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια, χωρίς να περιορίζουν τα επίπεδα άνεσης
- Το σύστημα ψύξης του κινητήρα βελτιώθηκε για παροχή μεγαλύτερης ποσότητας αέρα, κάτι που ισχύει και για το σύστημα μετάδοσης
- Tο ενεργό σπόιλερ είναι ανασχεδιασμένο σε σχέση με την έκδοση Quadrifoglio και στην GTAm μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να λειτουργεί σε ισορροπία με την πίσω μεγάλη αεροτομή, η οποία επίσης διαθέτει τέσσερις θέσεις ρύθμισης του κεντρικού τμήματος της
- Στη GTAm, η ύπαρξη του κλωβού ασφαλείας, των αγωνιστικών ζωνών ασφαλείας 6 σημείων, η απουσία επενδύσεων στις πίσω πόρτες και οι μπροστά πόρτες που ανοίγουν με το τράβηγμα ενός ιμάντα αντί των κλασικών χειρολαβών
- Ειδικό πολυκαρβονικό στα πλαϊνά παράθυρα της GTAm που συμβάλλει περαιτέρω στην εντυπωσιακή μείωση του βάρους
- Σε σχέση με τη GTA, η GTAm προσφέρει μόνο δύο θέσεις και roll-bar, αλλά εξακολουθεί να μπορεί να χρησιμοποιηθεί νόμιμα στο δρόμο, ενώ η GTA με την 5-θέσια διάταξη είναι ένα supercar για όλη την οικογένεια
Info: alfaromeo.gr / Photo: alfaromeo.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.