To Porsche 911 GT1 λίγο έμοιαζε με το 911. Οκέι, είχε τα μπροστινά φώτα από τα 986 και 996 παραγωγής, αυτά που λίγοι συμπάθησαν. Όμως βασικά ήταν το «όπλο» της εταιρείας για το Le Mans και τους Αγώνες Αντοχής. Αυτή ήταν η παρθενική συνάντηση

Ομολογκαρισμένο για να συμμετέχει στην κατηγορία GT1, το Porsche 911 GT1 βγήκε και σε «πολιτική» έκδοση, τη λεγόμενη Straßenversion (Street version). Στην πίστα είχαν φέρει το άγριο «ζώο»
Ήταν το 2009, στην πιστάρα του Εστορίλ, στην Πορτογαλία. Ήταν όταν είδα για πρώτη φορά το Porsche 911 GT1, το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχε η εταιρεία στα Πρωταθλήματα Αντοχής και που είχε κάνει, μερικά χρόνια πριν, το 1996, ντεμπούτο στο Le Mans. Ήταν αυτό που βλέπετε. Πιο τέρας, «πεθαίνεις»
Για την ακρίβεια, ήταν με αφορμή τη δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου, τότε, 911 Τurbo (997.2).
Και ως μία νοητή σύνδεση του κινητήρα ”Mezger” και του νέου με τον άμεσο ψεκασμό για τα 997 Turbo, οι Γερμανοί είχαν φέρει και το GT1 Evo.



Ήταν αυτό με τη βελτιωμένη αεροδυναμική, το σειριακό κιβώτιο και, μεταξύ άλλων, με τα φανάρια, τα λεγόμενα «αβγά», που έστρωναν το δρόμο για την υιοθέτησή τους στα, τότε αντίστοιχα αισθητικά, 996 και 986


Όπως φαντάζεστε, το GT1 ήταν ένα αγωνιστικό υβρίδιο, με το εμπρός μέρος του σασί να προέρχεται από τα 993 και το πίσω απ’ τα 962C που έτρεχαν στο Group C


Στο κέντρο, σε διαμήκη διάταξη, ο υδρόψυκτος επίπεδος, με τις δύο τουρμπίνες και τα 600 PS να κινούν τα 950 κιλά της κατασκευής. Λέγεται πως στη μεγάλη ευθεία του Le Mans, οι οδηγοί έβλεπαν κάποια 330 χλμ/ώ.


Εκείνη τη μέρα στο Εστορίλ είχε λιακάδα, ήταν ωραία και άγρια.
Photo: Porsche / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.