Το λογότυπο CS είναι το επιθετικό άκρο της γκάμας των βαυαρών με το αυτοκίνητο το σωστό, τη BMW M2 CS. Αυτό είναι το ενδιαφέρον βίντεο από τις δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί στην κατάλευκη Σουηδία. Με επόμενη στάση το Nürburgring

Ο δρόμος για την οδηγική τελειότητα περνά από άπειρες ώρες δοκιμών σε χιονισμένες πίστες. Δείτε τι λένε οι οδηγοί που εξελίσσουν τη νέα BMW M2 CS καθώς εξελίσσουν τις ρυθμίσεις σε δύσκολες συνθήκες
Όπως σημειώνεται στο βίντεο, οι εξελικτές του M Division, του ειδικού τμήματος της BMW, παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητα περίπου τρία χρόνια πριν την επίσημη παρουσίασή τους
Η ολοκλήρωση όλων των ρυθμίσεων του σασί, της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών απαιτεί δύο χρόνια. Με δουλειά που ξεκινά από νωρίς το πρωί και καταλήγει αργά μέσα στη μέρα.
Αυτό από μόνο του είναι ενδεικτικό. Τόσο των λεπτομερειών που μένουν να ρυθμιστούν μέχρι την τελική μορφή του αυτοκινήτου όσο και του χρονοδιαγράμματος που ακολουθείται. Οι φήμες για τη BMW M2 CS, όπως και για αντίστοιχα μοντέλα, είχαν κρατήσει καιρό στον αφρό του διαδικτύου.
Με αγάπη απ’ τη θερμή Σουηδία
Εν προκειμένω, λοιπόν, οι μηχανικοί βρίσκονται στη Σουηδία, ακριβώς κάτω από τον Αρκτικό Κύκλο. Η θερμοκρασία είναι -35 βαθμοί Κελσίου. Έχει ζεστούλα σήμερα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της BMW.
Ο στόχος είναι να γίνει όλο το απαιτητικό fine tuning των BMW M2 CS και BMW X5 M (που εμφανίζονται στο βίντεο) σε συνθήκες με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Μέγιστη δυνατή απόδοση με τον καλύτερο δυνατό έλεγχο των αυτοκινήτων.
Στην πορεία του βίντεο γίνεται λόγος για το νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και τους μικρούς χρόνους μεταξύ των αλλαγών. Όπως σημειώνει ο επικεφαλής δοκιμών, «αυτό συνεισφέρει στο να γίνονται οι αλλαγές χωρίς να διακόπτεται η πρόσφυση».
- Διάβασέ το: BMW M. Πώς ξεκίνησαν όλα με το Μαγικό γράμμα

Αναφορικά με τη BMW M2 CS, ο χαρακτήρας της είναι, όπως σημειώνεται, «ασυμβίβαστος και προσανατολισμένος και σε χρήση πίστας. Περισσότερο motorsport σε ένα αυτοκίνητο δρόμου».

Ιδιαίτερα σημαντικό μέρος των δοκιμών εξέλιξης αφιερώνεται στις ρυθμίσεις του συστήματος ευστάθειας και πρόσφυσης. Ο σκοπός είναι να προσφέρουν μέγιστη σταθερότητα και πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες. Όχι και τόσο εύκολο αν σκεφτεί κανείς πως ειδικά στην περίπτωση της BMW M2 CS η παροχή της ισχύος γίνεται αποκλειστικά στον πίσω και μόνο άξονα.
Οι εικόνες που έχουν απαθανατίσει τα drones από ψηλά είναι υπέροχες, οι πλαγιολισθήσεις ατελείωτες και η μία πίστα διαδέχεται την επόμενη. Και η επόμενη στάση δεν είναι άλλη από το Nürbugring. Ωραίο, διδακτικό οπτικοακουστικό.
Photo: bmw
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.