Στον Αρκτικό Κύκλο με τη BMW M2 CS

Το λογότυπο CS είναι το επιθετικό άκρο της γκάμας των βαυαρών με το αυτοκίνητο το σωστό, τη BMW M2 CS. Αυτό είναι το ενδιαφέρον βίντεο από τις δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί στην κατάλευκη Σουηδία. Με επόμενη στάση το Nürburgring

BMW M2 CS

Ο δρόμος για την οδηγική τελειότητα περνά από άπειρες ώρες δοκιμών σε χιονισμένες πίστες. Δείτε τι λένε οι οδηγοί που εξελίσσουν τη νέα BMW M2 CS καθώς εξελίσσουν τις ρυθμίσεις σε δύσκολες συνθήκες


Όπως σημειώνεται στο βίντεο, οι εξελικτές του M Division, του ειδικού τμήματος της BMW, παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητα περίπου τρία χρόνια πριν την επίσημη παρουσίασή τους

Η ολοκλήρωση όλων των ρυθμίσεων του σασί, της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών απαιτεί δύο χρόνια. Με δουλειά που ξεκινά από νωρίς το πρωί και καταλήγει αργά μέσα στη μέρα.

Αυτό από μόνο του είναι ενδεικτικό. Τόσο των λεπτομερειών που μένουν να ρυθμιστούν μέχρι την τελική μορφή του αυτοκινήτου όσο και του χρονοδιαγράμματος που ακολουθείται. Οι φήμες για τη BMW M2 CS, όπως και για αντίστοιχα μοντέλα, είχαν κρατήσει καιρό στον αφρό του διαδικτύου.

Με αγάπη απ’ τη θερμή Σουηδία

Εν προκειμένω, λοιπόν, οι μηχανικοί βρίσκονται στη Σουηδία, ακριβώς κάτω από τον Αρκτικό Κύκλο. Η θερμοκρασία είναι -35 βαθμοί Κελσίου. Έχει ζεστούλα σήμερα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της BMW.

Ο στόχος είναι να γίνει όλο το απαιτητικό fine tuning των BMW M2 CS και BMW X5 M (που εμφανίζονται στο βίντεο) σε συνθήκες με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Μέγιστη δυνατή απόδοση με τον καλύτερο δυνατό έλεγχο των αυτοκινήτων.

Στην πορεία του βίντεο γίνεται λόγος για το νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και τους μικρούς χρόνους μεταξύ των αλλαγών. Όπως σημειώνει ο επικεφαλής δοκιμών, «αυτό συνεισφέρει στο να γίνονται οι αλλαγές χωρίς να διακόπτεται η πρόσφυση».


BMW M2 CS

Αναφορικά με τη BMW M2 CS, ο χαρακτήρας της είναι, όπως σημειώνεται, «ασυμβίβαστος και προσανατολισμένος και σε χρήση πίστας. Περισσότερο motorsport σε ένα αυτοκίνητο δρόμου».

BMW M2 CS εσωτερικό

Ιδιαίτερα σημαντικό μέρος των δοκιμών εξέλιξης αφιερώνεται στις ρυθμίσεις του συστήματος ευστάθειας και πρόσφυσης. Ο σκοπός είναι να προσφέρουν μέγιστη σταθερότητα και πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες. Όχι και τόσο εύκολο αν σκεφτεί κανείς πως ειδικά στην περίπτωση της BMW M2 CS η παροχή της ισχύος γίνεται αποκλειστικά στον πίσω και μόνο άξονα.

Οι εικόνες που έχουν απαθανατίσει τα drones από ψηλά είναι υπέροχες, οι πλαγιολισθήσεις ατελείωτες και η μία πίστα διαδέχεται την επόμενη. Και η επόμενη στάση δεν είναι άλλη από το Nürbugring. Ωραίο, διδακτικό οπτικοακουστικό.


Photo: bmw

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Honda Civic Type R Limited Edition. Η δίαιτα του πολεμιστή

Ελαφρωμένο Honda Civic Type R. Κυκλοφορεί σπανίως και μόνο σε Sunshine Yellow. 100 κομμάτια και όποιος πρόλαβε τον πολεμιστή είδε

Golf GTi. Η εμπειρία πριν και μετά. Γιατί οι καιροί αλλάζουν

Το Golf GTi παραμένει το gran turismo injection του σκεπτόμενου ανθρώπου. Δεν είναι bungee-jumping στην αδρεναλίνη, δεν θα σε κάνει να βιώσεις την οδηγική σου εξέλιξη, αλλά είναι η ώριμη σχέση για όσους θέλουν να πηγαίνουν πολύ, αλλά πραγματικά πολύ γρήγορα

Μεγάλη του γένους σχολή: Για τα δυνατά Megane

Αν έπρεπε να διαλέξω θα ψήφιζα τη δεύτερη γενιά των ειδικών Megane RS. Όχι απαραίτητα το γυμνό Trophy-R αλλά σίγουρα από το face lift και εντεύθεν. Και πάντα, μα πάντα σε έκδοση Cup. Με το μηχανικό μπλοκέ που σου τραβάει τη μούρη βαθιά μέσα στο apex και τα «μάγουλα» του Recaro να σου σφίγγουν τα πλευρά. Και τρίθυρο, τώρα ειδικά που μας «τελειώνει» στην κατηγορία

Αυτά είναι τα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Porsche 911 σημείωσε το καλύτερο σκορ από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αν έμενε κανείς στα αποτελέσματα της JD Power, τότε πρόκειται για το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της αγοράς

Ποιος κορωναϊός; Έζησα το όνειρο ζωής στο Τόκιο

Αν, όπως λένε, το περπάτημα κάνει καλό, το Tokyo Auto Salon 2020 είναι το μέρος όπου αξίζει να ξεθεωθείς. True story

Ψηφιακή επίσκεψη στο ιερό της Lamborghini

Η Lamborghini ήταν και είναι βιομηχανικό κόσμημα, εστία αδρεναλίνης, άφθονη ιταλική ιστορία. Μεγάλη η χάρη της Sant' Agata

Απόδραση. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Ανακαλύπτοντας το «Βουνό των Θεών» από την όχι και τόσο γνωστή πλευρά του. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Η BMW M4 CS των 460 ίππων. Μία άποψη πριν τη νέα γενιά της Μ4

Το exclusivity, η μοναδικότητα μιας έκδοσης, είναι το καύσιμο της ματαιοδοξίας μας. Κι αν μπορείς οικονομικά, το τρέφεις. Μόνο που θα φανεί στο χρόνο αν η M4 CS διεκδικήσει επάξια τη θέση της στην ιστορία των πιο εμβληματικών BMW

Ο παλαιότερος «Σκαραβαίος» στον κόσμο επανήλθε στη ζωή

Με αριθμό σασί #00003 αυτός ο «Σκαραβαίος», ένα VW Beetle του 1939, βρέθηκε καμμένος και σε άθλια κατάσταση. Αυτό είναι το photo story της αποκατάστασης

Πόσο έχει η νέα Corvette C8; Ανταπόκριση από Κεντάκι

Το 2020 οι πωλήσεις των σπορ αυτοκινήτων συνεχίζουν να πέφτουν σταθερά, σαν χειμερινό ψιλόβροχο. Σε αντίθεση, τα SUV, ανατέλλουν εμπορικά όλο και περισσότερο. Θα βγάλει χρήματα η GM από τη νέα Corvette; Είναι αμφίβολο. Αλλά το προσπαθούν.

Οδηγούμε Mazda2. Ο επιμένων ιαπω-νικά

Με το Mazda2 ξαναορίζεις τη σχέση σου, ακόμα και με ένα μικρό αυτοκίνητο που δεν θα γίνει «μαϊντανός». Η Mazda επιμένει ιαπωνικά. Και για κάποιους, έστω και αν ανήκουν στη μειοψηφία, αυτό είναι μόνο νίκη.

Αυτές είναι οι αλλαγές για το Renault Megane RS (2020)

Το νέο Renault Megane RS στοχεύει να διαχωρίσει κατά τι το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αφενός για κάποιον που προτιμά τον πιο ενδοτικό χαρακτήρα του Sport και αφετέρου για τον πιο «ειδικό» οδηγό που επιμένει στο μπλοκέ και τις πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Τις οποίες και θα πληρώσει.

Πού πάει η αυτοκίνηση; Η συνομιλία με τον Τ. Θεοχαράκη

Όπως λένε και στο Facebook, η σχέση «είναι περίπλοκη». Κάποιοι θα επενδύουν στο ντίζελ (καθώς κατεβάζει τους μέσους όρους εκπομπών διοξειδίου). Και οι περισσότεροι στην ηλεκτροκίνηση (καθώς τους κατεβάζει στο «υπόγειο»). Όμως η εξέλιξη κοστίζει και η υποδομή, σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα, βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα