Στον Αρκτικό Κύκλο με τη BMW M2 CS

Το λογότυπο CS είναι το επιθετικό άκρο της γκάμας των βαυαρών με το αυτοκίνητο το σωστό, τη BMW M2 CS. Αυτό είναι το ενδιαφέρον βίντεο από τις δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί στην κατάλευκη Σουηδία. Με επόμενη στάση το Nürburgring

BMW M2 CS

Ο δρόμος για την οδηγική τελειότητα περνά από άπειρες ώρες δοκιμών σε χιονισμένες πίστες. Δείτε τι λένε οι οδηγοί που εξελίσσουν τη νέα BMW M2 CS καθώς εξελίσσουν τις ρυθμίσεις σε δύσκολες συνθήκες


Όπως σημειώνεται στο βίντεο, οι εξελικτές του M Division, του ειδικού τμήματος της BMW, παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητα περίπου τρία χρόνια πριν την επίσημη παρουσίασή τους

Η ολοκλήρωση όλων των ρυθμίσεων του σασί, της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών απαιτεί δύο χρόνια. Με δουλειά που ξεκινά από νωρίς το πρωί και καταλήγει αργά μέσα στη μέρα.

- Διαφήμιση-

Αυτό από μόνο του είναι ενδεικτικό. Τόσο των λεπτομερειών που μένουν να ρυθμιστούν μέχρι την τελική μορφή του αυτοκινήτου όσο και του χρονοδιαγράμματος που ακολουθείται. Οι φήμες για τη BMW M2 CS, όπως και για αντίστοιχα μοντέλα, είχαν κρατήσει καιρό στον αφρό του διαδικτύου.

Με αγάπη απ’ τη θερμή Σουηδία

Εν προκειμένω, λοιπόν, οι μηχανικοί βρίσκονται στη Σουηδία, ακριβώς κάτω από τον Αρκτικό Κύκλο. Η θερμοκρασία είναι -35 βαθμοί Κελσίου. Έχει ζεστούλα σήμερα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της BMW.

Ο στόχος είναι να γίνει όλο το απαιτητικό fine tuning των BMW M2 CS και BMW X5 M (που εμφανίζονται στο βίντεο) σε συνθήκες με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Μέγιστη δυνατή απόδοση με τον καλύτερο δυνατό έλεγχο των αυτοκινήτων.

Στην πορεία του βίντεο γίνεται λόγος για το νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και τους μικρούς χρόνους μεταξύ των αλλαγών. Όπως σημειώνει ο επικεφαλής δοκιμών, «αυτό συνεισφέρει στο να γίνονται οι αλλαγές χωρίς να διακόπτεται η πρόσφυση».


BMW M2 CS

Αναφορικά με τη BMW M2 CS, ο χαρακτήρας της είναι, όπως σημειώνεται, «ασυμβίβαστος και προσανατολισμένος και σε χρήση πίστας. Περισσότερο motorsport σε ένα αυτοκίνητο δρόμου».

BMW M2 CS εσωτερικό

Ιδιαίτερα σημαντικό μέρος των δοκιμών εξέλιξης αφιερώνεται στις ρυθμίσεις του συστήματος ευστάθειας και πρόσφυσης. Ο σκοπός είναι να προσφέρουν μέγιστη σταθερότητα και πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες. Όχι και τόσο εύκολο αν σκεφτεί κανείς πως ειδικά στην περίπτωση της BMW M2 CS η παροχή της ισχύος γίνεται αποκλειστικά στον πίσω και μόνο άξονα.

Οι εικόνες που έχουν απαθανατίσει τα drones από ψηλά είναι υπέροχες, οι πλαγιολισθήσεις ατελείωτες και η μία πίστα διαδέχεται την επόμενη. Και η επόμενη στάση δεν είναι άλλη από το Nürbugring. Ωραίο, διδακτικό οπτικοακουστικό.


Photo: bmw

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch

Γιατί θέλω να σκίσει η Maserati MC20

Φαντάζομαι τη Maserati MC20 ως άξια διάδοχο της παράδοσής της. Μαζί με το αυτονόητο: να επιβιώσει οικονομικά, να βγει το στρατηγικό πλάνο για 13 νέα μοντέλα, να διαχωριστεί από την Alfa για να ξεμπερδεύουμε με το cross engineering και να αποκτήσει την αυτοδυναμία που απαιτεί το όνομά της

Βούτυρο, ψωμί και Cayman στην Αμερική

Τι σχέση έχει το πρωινό με μία 718 Cayman GTS στο Porsche Experience Center της Ατλάντα; Ένας αναγνώστης, Έλλην του εξωτερικού, έχει το στόρι

Τέλος ο ντίζελ από το Kodiaq vRS. Θα αλλάξει χαρακτήρα;

Οι ντιρεκτίβες καθορίζουν, πλέον, όλο το τζογάρισμα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Και το Kodiaq vRS είναι το νέο πείραμα για την πορεία των πραγμάτων που έρχονται

Τα υπέροχα αυτοκίνητα που παρήλασαν στο φετινό Concours of Elegance (βίντεο)

Η εκδήλωση ήταν το πρώτο διεθνούς χαρακτήρα Concours of Elegance που έλαβε χώρα μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού και τα κατά τόπους lockdown, από το Μάρτιο και εντεύθεν

Βγήκε η τιμή για το GR Yaris. Πόσο κοστίζει Ελλάδα;

Τα ωραία πράγματα ή παχαίνουν ή είναι ανήθικα ή είναι ακριβά. Και η τιμή του GR Yaris επιβεβαιώνει το ωραίον του πολυπόθητου πράγματος στα νέα χωράφια των hot hatch

Νέα Porsche 911 Turbo: 45 χρόνια στη σπορ κορυφή

Υπάρχει πάντα ένα μερίδιο κοινού που πάντα θα συνεχίσει να θέλει μία πιο δυνατή 911. Και εκεί η Porsche 911 Turbo θα συνεχίσει να τρέφει το σπορ ενδιαφέρον για το απόλυτα χρηστικό supercar