Στον Αρκτικό Κύκλο με τη BMW M2 CS

Το λογότυπο CS είναι το επιθετικό άκρο της γκάμας των βαυαρών με το αυτοκίνητο το σωστό, τη BMW M2 CS. Αυτό είναι το ενδιαφέρον βίντεο από τις δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί στην κατάλευκη Σουηδία. Με επόμενη στάση το Nürburgring

BMW M2 CS

Ο δρόμος για την οδηγική τελειότητα περνά από άπειρες ώρες δοκιμών σε χιονισμένες πίστες. Δείτε τι λένε οι οδηγοί που εξελίσσουν τη νέα BMW M2 CS καθώς εξελίσσουν τις ρυθμίσεις σε δύσκολες συνθήκες


Όπως σημειώνεται στο βίντεο, οι εξελικτές του M Division, του ειδικού τμήματος της BMW, παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητα περίπου τρία χρόνια πριν την επίσημη παρουσίασή τους

Η ολοκλήρωση όλων των ρυθμίσεων του σασί, της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών απαιτεί δύο χρόνια. Με δουλειά που ξεκινά από νωρίς το πρωί και καταλήγει αργά μέσα στη μέρα.

Αυτό από μόνο του είναι ενδεικτικό. Τόσο των λεπτομερειών που μένουν να ρυθμιστούν μέχρι την τελική μορφή του αυτοκινήτου όσο και του χρονοδιαγράμματος που ακολουθείται. Οι φήμες για τη BMW M2 CS, όπως και για αντίστοιχα μοντέλα, είχαν κρατήσει καιρό στον αφρό του διαδικτύου.

Με αγάπη απ’ τη θερμή Σουηδία

Εν προκειμένω, λοιπόν, οι μηχανικοί βρίσκονται στη Σουηδία, ακριβώς κάτω από τον Αρκτικό Κύκλο. Η θερμοκρασία είναι -35 βαθμοί Κελσίου. Έχει ζεστούλα σήμερα στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της BMW.

Ο στόχος είναι να γίνει όλο το απαιτητικό fine tuning των BMW M2 CS και BMW X5 M (που εμφανίζονται στο βίντεο) σε συνθήκες με εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Μέγιστη δυνατή απόδοση με τον καλύτερο δυνατό έλεγχο των αυτοκινήτων.

Στην πορεία του βίντεο γίνεται λόγος για το νέο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic και τους μικρούς χρόνους μεταξύ των αλλαγών. Όπως σημειώνει ο επικεφαλής δοκιμών, «αυτό συνεισφέρει στο να γίνονται οι αλλαγές χωρίς να διακόπτεται η πρόσφυση».


BMW M2 CS

Αναφορικά με τη BMW M2 CS, ο χαρακτήρας της είναι, όπως σημειώνεται, «ασυμβίβαστος και προσανατολισμένος και σε χρήση πίστας. Περισσότερο motorsport σε ένα αυτοκίνητο δρόμου».

BMW M2 CS εσωτερικό

Ιδιαίτερα σημαντικό μέρος των δοκιμών εξέλιξης αφιερώνεται στις ρυθμίσεις του συστήματος ευστάθειας και πρόσφυσης. Ο σκοπός είναι να προσφέρουν μέγιστη σταθερότητα και πρόσφυση κάτω από όλες τις συνθήκες. Όχι και τόσο εύκολο αν σκεφτεί κανείς πως ειδικά στην περίπτωση της BMW M2 CS η παροχή της ισχύος γίνεται αποκλειστικά στον πίσω και μόνο άξονα.

Οι εικόνες που έχουν απαθανατίσει τα drones από ψηλά είναι υπέροχες, οι πλαγιολισθήσεις ατελείωτες και η μία πίστα διαδέχεται την επόμενη. Και η επόμενη στάση δεν είναι άλλη από το Nürbugring. Ωραίο, διδακτικό οπτικοακουστικό.


Photo: bmw

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιατί η Citroën δεν φτιάχνει ένα driver’s car;

Η Citroën έχει το ρόλο της αντισυμβατικής μπράντας που δεν φοβάται σχεδιαστικά αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν. Αλλά χωρίς hot hatch

Ξεκινούν οι virtual αγώνες αντί των πραγματικών. WTF

Όλο το πράγμα μοιάζει με ένα παγκόσμιο πείραμα. Νέα ήθη, νέοι τρόποι συμμετοχής και πληρωμής, δουλειά απ΄το σπίτι, προέκταση του σώματος στον υπολογιστή. Coming soon on a screen near you

Χειροκίνητο vs Αυτόματο. Ένα από τα τελευταία διλήμματα του Π.Ο.

Θέλει μεγάλο θάρρος για να πάρει κανείς σήμερα ακριβό αυτοκίνητο. Και τόλμη για να το πάρει χειροκίνητο. Υπέρ, κατά, και μια οδηγοκεντρική προσέγγιση

Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby's μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Τι να γράψεις για αυτοκίνητα εν μέσω καραντίνας

Τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα πάνε πίσω, τα μπάτζετς αναθεωρούνται, ετοιμάζονται απολύσεις και ένα σωρό ωραία. Η οδήγηση εν μέσω καραντίνας

Το ηθικό δίδαγμα του Ayrton Senna. Ταπεινά

O Ayrton Senna «έφυγε» και δεν ξαναγυρνά. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις είναι ό,τι καλυτερο μπορούμε να κάνουμε προς ανάμνησή του

Ανοίξτε τα διόδια. Τι περιμένετε, αστείοι;

Δηλαδή να 'σαι κλεισμένος στο «κουτί» επί κάποιες ώρες και να αναγκάζεσαι να έρχεσαι σ΄ επαφή με χρήματα, χέρια, κάρτες του καθένα; Και τι έγινε αν φοράς γάντια; Δεν μεταδίδεται, λένε, και στον επόμενο;

Η σύντομη ζωή του Suzuki Jimny. Τώρα και συλλεκτικό;

Τα καυσαέρια «σκοτώνουν» το Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά. Σπάνια ένα τόσο φρέσκο αυτοκίνητο να υφίσταται τόσο νωρίς την απόσυρσή του αλλά συμβαίνει