Νομίζατε πως το GT-R έχει ολοκληρώσει την τελευταία εκδοχή του; Νομίζετε. Γιατί το GT-R NISMO Special Edition είναι εδώ για να μας θυμίζει ότι το saga κρατάει ακόμη
Το καλούπι είναι ακόμη ανοιχτό. Αλλά και η ευκαιρία για τη Nissan να παρουσιάσει άλλη μία έκδοση του GT-R. Αειθαλές όπλο – τουλάχιστον μέχρι να δούμε την επόμενη έκδοσή του. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, σημειώστε τις αναβαθμίσεις στο μοτέρ για βελτιωμένη απόκριση. Όχι ότι την είχε και ιδιαίτερη ανάγκη
Δεκατέσσερα χρόνια έχουν περάσει από την αρχική παρουσίαση του Nissan GT-R. Και οκτώ, επίσης, από μία έκδοση NISMO στη γκάμα
Θα περίμενε κανείς πως θα είχε υπάρξει αντικαταστάτης. Όμως το GT-R NISMO Special Edition επιμένει να μας προκαλεί το ενδιαφέρον, παρά την ηλικία του.
Είναι άρρωστο, αειθαλές, ενδεχομένως και κομβικό – δεδομένης της απόφασης της Nissan να προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση. Δεύτε τελευταίον ασπασμόν;
Σύμφωνα, πάντως, με την επίσημη ενημέρωση, το GT-R NISMO Special Edition διαθέτει εξωτερικό χρώμα Stealth Grey, σφυρήλατες τροχούς αλουμινίου RAYS 20 ιντσών και καπό από ανθρακονήματα.
Εξωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει υπέροχο. Και, όπως έχουμε γράψει ξανά, το GT-R ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του που του επέτρεψε να διατηρηθεί επίκαιρο στο προσκήνιο των supercars παρά τα δεκατέσσερα χρόνια που ΄χουν μεσολαβήσει από την παρουσίασή του μέχρι σήμερα
Αμαξάρα και τέλος εποχής
Για πρώτη φορά σε GT-R, το νέο λογότυπο της Nissan κοσμεί τα καπάκια στο κέντρο των τροχών.
Ένας πολύ περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων της νέας ειδικής έκδοσης θα είναι διαθέσιμος σε συγκεκριμένες αγορές.
Η τιμή του αναμένεται να ανακοινωθεί στο εγγύς μέλλον.
Η μηχανολογική αναβάθμιση
Ο διπλοτούρμπινος κινητήρας VR38DETT V6 3,8 λίτρων του GT-R NISMO παραμένει η καρδιά του κινητήριου συνόλου και έχει ονομαστική ισχύ 600 ίππων. Η ροπή ξεπερνά τα 652Nm.
Το GT-R NISMO Special Edition εφοδιάζεται με εξαρτήματα υψηλής ακρίβειας και εξισορρόπησης του βάρους για τους δακτυλίους του εμβόλου, τις μπιέλες, τον στροφαλοφόρο άξονα και τα εξαρτήματα των βαλβίδων των ταχυτήτων, παρέχοντας ακόμα καλύτερη απόκριση του κινητήρα
Κάθε κινητήρας συναρμολογείται με το χέρι, από την αρχή έως το τέλος, σε ένα ειδικό εργαστήριο από αρχιμηχανικούς, γνωστούς ως ”takumi”.
Ακριβώς όπως οι σπουδαίοι καλλιτέχνες υπογράφουν το έργο τους, το ίδιο κάνει και ο κάθε takumi, με μια ειδική επιγραφή πιστοποίησης από αλουμίνιο στο μπροστινό μέρος κάθε κινητήρα και σε αποκλειστικό χρώμα για την Special Edition.
Info/Photo: nissan.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.