Τα μυστικά οδήγησης του Μίκαελ Σουμάχερ. Επτά χρόνια μετά τη μετωπική ζωής (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Πώς οδηγούσε, πώς διαχειριζόταν το γκάζι, τι έδειχνε η τηλεμετρία; Αυτές είναι οι τεχνικές οδήγησης του Μίκαελ Σουμάχερ, ενός μεγάλου του σπορ, που ακριβώς επτά χρόνια πριν, σα σήμερα, στις 29 Δεκεμβρίου του 2013, είχε ραντεβού με το οδυνηρό κάνοντας σκι στις γαλλικές Άλπεις

Michael Schumacher

Ποιος θα το περίμενε ότι ο Σουμάχερ, ένας άνθρωπος που έζησε στα όρια της πίστας και των αγώνων, θα παρακολουθούσε τη ζωή από ένα αμαξίδιο; Ας κρατήσουμε, έστω, το θαυμαστό τρόπο που έκανε αυτό που ήξερε καλύτερα: την οδήγηση


Μερικές φορές την καλύτερη περιγραφή για αυτό που κάνεις τη δίνει το σινάφι σου

Και ήταν ο Τζόνι Χέρμπερτ, teammate του Σουμάχερ απ΄τα χρόνια τους στη Benetton, το ’95, που είχε αποκαλύψει μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τα μυστικά οδήγησης του Μίκαελ σε ένα μάλλον ξεχασμένο βίντεο.

«Οι περισσότεροι οδηγοί που ήξερα», είχε πει ο Χέρμπερτ, «όπως οι Χιλ, Μπέργκερ, Χάκινεν πατούσαν το γκάζι με έναν παρόμοιο τρόπο με εκείνον που χρησιμοποιούσε το μεγαλύτερο παράδειγμα όλων, ο Άιρτον Σένα»

Ο Χέρμπερτ εννοούσε εκείνα τα χαρακτηριστικά μικρομετρικά «πάτα-άσε» του βραζιλιάνου στο γκάζι.

«Αντίθετα με τους παραπάνω, ο Μίκαελ Σουμάχερ αφού φρέναρε και κατέβαζε ταχύτητες, ήταν σταθερά πάνω στο γκάζι», είχε διευκρινίσει.

Επίσης, όπως σχολιάζει ο Τζόναθαν Πάλμερ, πρώην οδηγός της F1, «ακόμα και αν υποθέταμε πως όλοι οι οδηγοί είχαν λευκό αυτοκίνητο και λευκό κράνος (σ.σ. ώστε να μην μπορούσαμε να διακρίνουμε ποιος είναι ποιος), πάλι θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε την τεχνική του Μίκαελ». 


Paris Match Schumacher

Όταν μιλούν τα data

Ως γνωστόν, είναι η τηλεμετρία αυτή που αποτυπώνει με ακρίβεια την οδήγηση στην πίστα.

Και, όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο, είναι εμφανείς οι διαφορές στη χρήση του γκαζιού αλλά και τις πολλές μικρομετρικές διορθώσεις στο τιμόνι κατά το μέσον της καμπής – δείγμα πως ο «Σούμι» βρισκόταν στο απόλυτο όριο

Tροφή για οδηγική σκέψη.


Mick Schumacher

Photo: f1.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει