Τεστ: Οι διαφορές μεταξύ AWD vs RWD σε στεγνό και βρεγμένο (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Η νέα τετρακίνητη BMW M5 Competition των 625 ίππων είναι ιδανική περίπτωση για να έχεις μία πραγματική εικόνα των διαφορών μεταξύ AWD και RWD. Αλήθειες που πονάνε

BMW M5

Η νέα M5 με τη δυνατότητα αποσύμπλεξης του εμπρόσθιου διαφορικού παρέχει το υλικό για άμεσες συγκρίσεις. Στο βίντεο άλλο ένα επεισόδιο του Tyre Reviews αποκαλύπτει τις σχετικές διαφορές


Πόσο πιο γρήγορη είναι η τετρακίνηση στο βρεγμένο; Και τι ακριβώς συμβαίνει στο στεγνό; Με το ίδιο αυτοκίνητο, τον ίδιο οδηγό, τις ίδιες συνθήκες και φρέσκα λάστιχα;

Για την περίσταση χρησιμοποιήθηκαν τα εξαιρετικά Pirelli P Zero PZ4 τα οποία το σχετικό κανάλι αξιολογήσεων ελαστικών τα χαρακτηρίζει ως «τα καλύτερα για το βρεγμένο» και τα νέα P Zero Corsa για το στεγνό.

Επιπλέον, η M5 Competition διαθέτει ένα ενδιάμεσο πρόγραμμα λειτουργίας της μετάδοσης, το 4WD Sport το οποίο διατηρεί μεν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς αλλά σ’ αυτήν την περίπτωση με έντονα πισωκίνητα (rear bias) χαρακτηριστικά.

Όπως θα δείτε υπάρχει το σχετικό τεστ για εκκίνηση στα 0-100 km/h και στη συνέχεια η αξιολόγηση για το γύρο πίστας και τις διαφορές συμπεριφοράς όπως αποτυπώνονται στο χρονόμετρο και σε αίσθηση.

Ενδεικτικά, καθώς με την αποκλειστικά πισωκίνητη διάταξη δεν είναι δυνατή η ενεργοποίηση του launch control, ο χρόνος των 8,6” είναι απογοητευτικός καθώς το μεγάλο σεντάν δυσκολεύεται να περάσει την ισχύ στο βρεγμένο οδόστρωμα

Δείτε το, έχει ενδιαφέρον. Και τα συμπεράσματα δικά σας.


Τα specs

  • Το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic διατίθεται στάνταρ, όπως το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, το οποίο περιλαμβάνει επιπλέον ρύθμιση 2WD για αμιγή πίσω κίνηση
  • Με νέα αμορτισέρ από την BMW M8 Gran Coupé και νέες ρυθμίσεις πλαισίου, η M5 Competition προσφέρει βελτιωμένη οδηγησιμότητα και οδική συμπεριφορά στο όριο, σε συνδυασμό με ανώτερη οδηγική άνεση
  • Η M5 Competition είναι κατά επτά χιλιοστά χαμηλότερη από την BMW M5, ενώ περιλαμβάνει και άλλες μελετημένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τα ελατήρια
  • Η BMW M5 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h, σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ ξεπερνά τα 200 km/h, σε 11,1 δεύτερα
  • Η M5 Competition είναι λίγο πιο γρήγορη, επιταχύνοντας από στάση στα 100 km/h σε 3,3 δευτ. και αγγίζοντας τα 200 km/h σε 10,8 δευτ.

Clio RS

Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει