Ένα GR86, με το τρικύλινδρο μοτέρ από GR Yaris (ή GR Corolla), τετρακίνητο, με τα σωστά αυτοκόλλητα και μία επίκαιρη συνταγή για τη Celica όπως θα τη θέλαμε. Συμβαίνει ενόψει της SEMA
Έρημος, κατέβασμα από το τρέιλερ, αναλογίες που παραπέμπουν στις αγωνιστικές Celica και μνήμες από το ΠΠΡ
Η Celica έφερε παγκόσμια πρωταθλήματα, έγινε συνώνυμο των ιαπωνικών κουπέ της δεκαετίας του ’90 και αγαπήθηκε από πολύ κόσμο
H Toyota Celica Turbo 4WD Carlos Sainz επιτάχυνε σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 0-100 χλμ. και άγγιζε τα 230 χλμ/ώρα – επιδόσεις εξαιρετικές για το μακρινό 1991
Μετά από χρόνια διακοπής της από τη γκάμα της Toyota και με αφορμή τη μεγάλη ετήσια έκθεση στις ΗΠΑ, τη SEMA που ανοίγει τις πόρτες της σήμερα, 5 Νοεμβρίου 2024, αυτό που βλέπετε είναι το πρότζεκτ από την ομάδα της Gazoo Racing USA.
Η «βάση» είναι το GR86 αλλά με όσες μετατροπές απαιτήθηκαν για να παραπέμπει σε ένα αυτοκίνητο του WRC. Η μεγαλύτερη τεχνική δυσκολία ήταν η μετατροπή του σε τετρακίνητο και από ‘κει και πέρα η αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού boxer κινητήρα με το γνωστό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο από τα GR Yaris και GR Corolla
Ασφάλτινο και «τετράγωνο» set up με τροχούς διάστασης 235/40/18 και στα τέσσερα άκρα, διπλές κεντρικές απολήξεις χωρίς κανέναν «περιορισμό» από μπροστά μέχρι πίσω, φουλ αγωνιστικός εξοπλισμός και τα αυτοκόλλητα σε πράσινο και κόκκινο που παραπέμπουν στην αγωνιστική καριέρα.
Δείτε την πιο αναλυτικά στο βίντεο που«ανέβηκε» προ ολίγων ωρών.
Photo: Larry Chen
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.