Θα επιστρέψει η Ford στους αγώνες αντοχής του Le Mans με ένα νέο υπεραυτοκίνητο; Θα αναμετρηθεί ξανά με τη Ferrari, αναβιώνοντας μία από τις μεγαλύτερες αντιπαλότητες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού;
Η προσπάθεια θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τη Ford στους αγώνες, επιδιώκοντας να επαναλάβει τις θρυλικές νίκες της δεκαετίας του 1960 με το θρυλικό Ford GT
Ο Μαρκ Ράσμπρουκ, παγκόσμιος διευθυντής της Ford Performance, ανέφερε ότι «η εταιρεία εξετάζει συνεχώς νέες ευκαιρίες για να συμμετάσχει σε διάφορες κατηγορίες αγώνων»
Παρότι η Ford ήδη αγωνίζεται με το Mustang στην κατηγορία GT3, η είσοδος στην κορυφαία κατηγορία Hypercar (LMH) θα μπορούσε να φέρει σημαντική αναγνώριση και εμπορικά οφέλη στην εταιρεία.
Η τελευταία μεγάλη επιτυχία της Ford στο Le Mans ήταν το 2016, όταν κέρδισε την κατηγορία GTE Pro με το Ford GT.
Το Ford Mustang, είτε στη σειρά των Mustang Challenge είτε στην ανώτερη κατηγορία GT3 («απέναντι» στo Ferrari 296), είναι η υπάρχουσα βάση για την εμπλοκή του «Μπλε Οβάλ» στους αγώνες αντοχής
Oι προκλήσεις
Ωστόσο, η πρόκληση να αντιμετωπίσει τη Ferrari σε μια απευθείας αντιπαράθεση θα απαιτήσει σημαντική επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη για την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού υπεραυτοκινήτου.
Οι εξελίξεις αυτές έρχονται σε μια εποχή που η κατηγορία Hypercar του Le Mans γνωρίζει μεγάλη άνθηση, με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να εισέρχονται στον ανταγωνισμό.
Η επιστροφή της Ford σε αυτό το επίπεδο θα ενίσχυε τον ανταγωνισμό και θα προσέφερε στους θεατές συναρπαστικές στιγμές. Αν και η τελική απόφαση δεν έχει ακόμη ληφθεί και η Ford δεν σκοπεύει να κατασκευάσει διάδοχο του Ford GT ως βάση και σύνδεση με το motorsport, ο CEO της εταιρείας δήλωσε ότι γνωρίζει καλά τη θετική επίπτωση που έχουν οι αγώνες στο εμπορικό προφίλ της εταιρείας
Μια επιτυχημένη επιστροφή θα αποτελούσε φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία της Ford στους αγώνες αντοχής και θα εδραίωνε ξανά τη θέση της στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Photo: ford.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.