Το Czinger 21C, το αμερικανικό υπεραυτοκίνητο, έχει ήδη καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο φετινό Festival of Speed καθώς και στη Laguna Seca όντας ταχύτερο από το McLaren Senna. Μόνο που ίσως στοχεύει και σε ένα πιο «διεθνές» ρεκόρ με ακόμα πιο πειστικό «διαβατήριο»
Το Czinger 21C στη «βασική» του έκδοση αποδίδει 1.250 ίππους μέσω ενός υβριδικού V8. Στη δε έκδοση 21C V Max που είναι προσανατολισμένη στην υψηλότερη δυνατή τελική ταχύτητα, «χτυπάει» τα 405 χλμ./ώ. στο ταχύμετρο. H πιο πισταδόρικη έκδοση όλων είναι η Blackbird Edition με πιο επιθετικά αεροδυναμικά στοιχεία και ισχύ 1.350 ίππων
Ωστόσο για να μπορέσει το Czinger C1 να γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Νορντσλάιφε θα χρειαστεί να περάσει «πάνω από το πτώμα» του Mercedes-AMG One
To υπεραυτοκίνητο από τη Στουτγάρδη κατέχει τον επίζηλο τίτλο με χρόνο 6:30.7.
Λίγο πιο πίσω στο γυρολόγιο το Porsche 911 GT2 RS Manthey με χρόνο 6:38.8.
Θα καταφέρει το Czinger 21C να καταρρίψει τους σχετικούς χρόνους; Για την ώρα, πάντως, είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στη Laguna Seca, το COTA (Circuit of Americas) ενώ έκανε φέτος και το ταχύτερο ανέβασμα στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής στη γνωστή διαδρομή του FoS
Συγκεκριμένα, το Czinger 21C πέτυχε τον έβδομο καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα πιο γρήγορα του φετινού Festival of Speed. Δείτε το εν δράσει μαζί με την επίζηλη δεκάδα, στο επίσημο βίντεο
Δηλώσεις και προθέσεις
Μιλώντας ο CEO της εταιρείας στο Goodwood, ανέφερε ότι το «Czinger θέλει να σπάσει άλλο ένα ρεκόρ ταχύτητας το επόμενο έτος».
Παρότι δεν αποκάλυψε ευθέως σε ποια ακριβώς πίστα στοχεύει η εταιρεία από την Καλιφόρνια, ο Κέβιν Ζίνγκερ είπε ότι θα χρειαστεί να κάνουν «ένα διεθνές ταξίδι τον επόμενο χρόνο».
Όλοι υπέθεσαν πως στο μυαλό του έχει το Νορντσλάιφε καθώς αυτό είναι που παρέχει το πιο ισχυρό «διαβατήριο» στη διεθνή κοινότητα των ενθουσιωδών οδηγών.
Ο αντίλογος λέει πως το Czinger 21C δεν είναι απ’ ευθείας αντίπαλος του Mercedes-AMG One καθώς ουσιαστικά έχει πισταδόρικο χαρακτήρα και όχι διττό επιτρέποντάς του να χρησιμοποιείται άνετα και ως «καθημερινό» – όσο καθημερινό μπορεί να είναι ένα κεντρομήχανο των 1.000 και πλέον ίππων.
Σχετικό όλο αυτό. Όπως και τα όρια διαχωρισμού σε αυτήν την κατηγορία.
Ίδωμεν.
Info: czinger.com / Photo: charlieb.photography
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.