Ένα πειστικό γυρολόγιο για τη νέα Toyota Supra στην πίστα του Nürburgring έλαβε χώρα αυτές τις μέρες. Αυτό είναι το βίντεο από το γερμανικό SportAuto
Σερφάροντας στο διαδίκτυο, οι γνώμες διίστανται για τη νέα Toyota Supra. Η «κοινοπραξία» με τη BMW φαίνεται πως δεν αρέσει σε πολλούς. Όμως, ένα γυρολόγιο της τάξης του 7:52,17 στο Nordschleife είναι πραγματικά καλό. Ειδικά για ένα αυτοκίνητο που δεν παρουσιάζεται ως όπλο πίστας
Ταυτόχρονα, όπως προκύπτει από διάφορες μέχρι στιγμής επαφές με τη Supra, φαίνεται πως είναι ικανή για καλύτερους χρόνους σε σχέση με την αντίστοιχη BMW Z4
Για την ιστορία, ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, σε συνομιλία που είχε με το αμερικανικό Road and Track, είχε αποκαλύψει πως η Supra θα ήταν ταχύτερη στο Nürburgring από τη Ζ4 με ένα γυρολόγιο της τάξης του 7:50 με 7:40. «Εύκολα», όπως είχε πει ο Tada.
Συγκεκριμένα, είχε δηλώσει πως «δεν έχουμε επίσημο time-attack μέχρι στιγμής. Η (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) τελική ταχύτητα των 250 km/h δεν επιτρέπει τον καλύτερο δυνατό γύρο. Κάποια στιγμή, ίσως αφαιρέσουμε τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας. Αλλά, ακόμα κι έτσι, η Toyota Supra είναι πραγματικά γρήγορη. «Σπάει{ εύκολα το φράγμα των 8:00 και είναι ικανή για το 7:40».
Ο αρχιμηχανικός της Toyota είχε αποδώσει τον ταχύτερο γύρο της Supra σε σχέση με τη Z4 (παρά τη διαφορά ιπποδύναμης) στο ότι η πρώτη, ως «κλειστό» αμάξωμα, είναι πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από τη δεύτερη. Έστω και λίγο.
Συγκεκριμένα, η BMW Z4 ζυγίζει 1.561 kg σε σχέση με τα 1.540 kg. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν στοιχεία για τη διαφορά ακαμψίας μεταξύ των δύο αμαξωμάτων.
H Supra, το γυρολόγιο των 7:52,17 και η BMW Z4
Το SportAuto, με τον ίδιο οδηγό, τον Christian Gebhardt, είχε βάλει στο χέρι τη Z4. Πριν τρεις μήνες, λοιπόν, φέτος το Σεπτέμβριο, η Z4 είχε κάνει χρόνο 7:55,41. Συνεπώς, η Toyota Supra είναι σχεδόν 3,5” ταχύτερη στο Nürburgring.
Καθώς η Supra χρησιμοποιεί μια detuned έκδοση του ίδιου 3λιτρου κινητήρα με απόδοση 340 PS (έναντι των 382 PS της Z4), το γυρολόγιο είναι, όντως, πραγματικά καλό. Ειδικά αν σκεφετεί κανείς πως η Supra κάνει τον ίδιο πρακτικπα χρόνο με την κατά πολύ ισχυρότερη BMW M2 Competition των 410 ίππων (7:52,36).
Photo: SportAuto
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.