Τι χρόνο κάνει η Mustang GTD στο Νίρμπουργκρινγκ;

Post date:

Author:

Category:

Μετά από μήνες με διάφορα teasers, βίντεο με περάσματα στο Ring και μηχανολογικές παρεμβάσεις, η δυνατότερη και οδηγοκεντρικότερη Mustang όλων των εποχών, η Mustang GTD, ετοιμάζεται για την ανακοίνωση του γυρολογίου

Η Mustang GTD δεν είναι το muscle car σε απλώς πιο δυνατή εκδοχή


Από τον Αύγουστο του ’23 που εμφανίστηκε η Mustang GTD έχει περάσει περισσότερος και από ένας χρόνος

Ωστόσο η Ford Αμερικής μόλις δήλωσε ότι θα ανακοινώσει το γυρολόγιο της Mustang GTD στο Νίρμπουργκρινγκ στις 10 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα και τέλος.

Η νέα γενιά (S650) ενσωματώνει κάτω από το μυώδες αμάξωμά της όλες τις επιρροές από τις αγωνιστικές Mustang της κατηγορίας GT3. Δεν είναι απλώς μία πολύ δυνατή Mustan

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 5.2 λίτρων V8 που για την περίσταση αποδίδει 815 ίππους στους πίσω τροχούς.

Συνδυάζεται με 8άρι κιβώτιο transaxle (πρώτη φορά σε λεγόμενο “pony car”) διπλού συμπλέκτη, ενεργό aero, αγωνιστική διάταξη με οριζόντια τοποθετημένες «μπουκάλες» των αμορτισέρ και ένα πολύ επιθετικό αμάξωμα.

Οι βλέψεις «απέναντι»

Η Ford έχει υψηλούς στόχους για τη Mustang GTD.

Αφενός στοχεύει να τοποθετηθεί απέναντι στην Porsche 911 GT3 και αφετέρου να σπάσει το φράγμα των 7 λεπτών στο γυρολόγιο του Νίρμπουργκρινγκ. Κάτι τέτοιο θα σηματοδοτήσει και ένα νέο ρεκόρ για αμερικανικής προέλευσης αυτοκίνητα

Να θυμίσουμε ότι το υπάρχον σχετικό ρεκόρ κατέχει από το 2017 το Dodge Viper ACR με χρόνο 7:01.30.

Φυσικά στη «γωνία» περιμένει και η Corvette ZR1 με τους 1064 ίππους, κεντρομήχανη και εξελιγμένη όσο ποτέ.

Σε κάθε περίπτωση, λίγες ημέρες απέμειναν μέχρι να ανακοινωθεί ο επίσημος χρόνος στην πίστα και έχει ενδιαφέρον για έναν κατασκευαστή που συνεχίζει να επιμένει στην άλλη όχθη του Ατλαντικού σε εξαιρετικά εστιασμένες εκδόσεις.

Μέχρι τότε δείτε το βίντεο.

Photo: Ford


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει