Τι γυρολόγιο έκανε το GR Yaris στο Νίρμπουργρινγκ; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το πιο επίκαιρο hot hatch της εποχής, το GR Yaris, μπήκε στην πίστα του Νίρμπουργρινγκ διά χειρός του γερμανικού SportAuto. Και εν προκειμένω, όχι στη μικρότερη διαδρομή της, τη λεγόμενη BTG (Bridge to Gantry) αλλά στα πλήρη 21,7 χιλιόμετρα της πίστας

Το GR Yaris αντιμέτωπο με το χρονόμετρο


Επιτρέψτε μας να υπενθυμίσουμε τα βασικά

Τρίθυρο αμάξωμα με στεροειδή πρηξίματα, 3κύλινδρος 1.6 με 261 ίππους και 350 Nm, νέο σύστημα τετρακίνησης (εδώ είναι όλα τα λεφτά) και ένας χαρακτήρας προσανατολισμένος στα κρυφά στροφιλίκια του πλανήτη

- Διαφήμιση-

Οι επιδόσεις είναι 0-100 km/h σε 5,5” και η τελική στα 230 km/h. Ναι, ok. Μια χαρά αλλά όχι κάτι το συγκλονιστικό (πού φτάσαμε, Θεέ;). 

Έμενε να απαντηθεί και το ερώτημα τού πώς τα καταφέρνει σε μια μεγάλη πίστα, με επίσης μεγάλες ευθείες, όπως το Νίρμπουργρινγκ – και έναν κύλινδρο λιγότερο…


GR Yaris

Το επίμαχο γυρολόγιο

Όπως μπορείτε να δείτε στο ενδιαφέρον βίντεο, σημείωσε ένα σεβαστό γυρολόγιο. Για την ακρίβεια, το χρονόμετρο σταμάτησε στα 8:14.93.

Ο χρόνος απέχει αισθητά από τον αντίστοιχο των Type R (7:43.80) και Megane R.S. Trophy-R (7:40.100) που είναι τα δύο ταχύτερα hot hatch (μιλώντας για την ίδια κατηγορία αμαξώματος).

Η οδήγηση του έμπειρου Christian Gebhardt που ξέρει το Νίρμπουργκρινγκ σαν την παλάμη του ήταν άψογη. Έστω και με κόντρα ήλιο.

Ωστόσο είναι εμφανές πως τόσο ο ηλεκτρονικός περιορισμός τελικής ταχύτητας (στα 230 km/h) όσο και η χωρητικότητα του κινητήρα δύσκολα θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν τους βασιλιάδες της μπροστινής κίνησης στα hot hatch. Άλλωστε το GR Yaris είναι περίπτωση rally replica, ιδανικά προορισμένο για στροφιλίκια και άλλου τύπου συμμετοχικότητα

Για την ιστορία, το βάρος του GR Yaris ήταν στα 1,295 kg ενώ φορούσε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει