Το Audi RS 5, το κύκνειο άσμα στο DTM και τα εντυπωσιακά specs

Post date:

Author:

Category:

Το Audi RS 5 αναδεικνύεται και μαθηματικά πρωταθλητής στο DTM, έξι αγώνες πριν το τέλος της σεζόν. Αυτά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου που κυριάρχησε στη φετινή σεζόν

Audi RS 5 DTM

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει την αποχώρησή της από το θεσμό του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού στο τέλος της σεζόν και το Audi RS 5 φρόντισε να το κάνει πανηγυρικά


Πρόωρος τίτλος για την Audi στο DTM, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού

Με τους οδηγούς της να σημειώνουν το 1-2-3 στον τελευταίο αγώνα στο Nürburgring, στο τιμόνι ισάριθμων RS 5 DTM, η Audi έχει ήδη εξασφαλίσει τόσο το πρωτάθλημα των κατασκευαστών όσο και αυτό των ομάδων στο DTM.

- Διαφήμιση-

Στο δωδέκατο αγώνα του εφετινού πρωταθλήματος, στα τρία σκαλιά του βάθρου ανέβηκαν οι τρεις υποψήφιοι για τον τίτλο: Nico Müller, Robin Frijns και René Rast, επιβεβαίωσαν την κυριαρχία τους.

Έξι αγώνες πριν το τέλος της σεζόν, ο Nico Müller προηγείται στο πρωτάθλημα των οδηγών με 242 βαθμούς, μπροστά από τους Robin Frijns (224) και René Rast (195). Στην κατάταξη των ομάδων, η Audi Sport Team Abt Sportsline είναι με διαφορά στην πρώτη θέση.

To φετινό αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά εξέλιξη του αντίστοιχου του 2019. Οι κανονισμοί του 2020 δεν επέτρεψαν μεγάλες αλλαγές και οι διαφοροποιήσεις, όσον αφορά το αμάξωμα, περιορίστηκαν στην αεροδυναμική.

Να θυμίσουμε ότι τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο DTM είναι πισωκίνητα. Ως γνωστόν, το Audi RS 5, στην έκδοση παραγωγής είναι τετρακίνητο.

Υπάρχει επίσης σύστημα DRS (Drag Reduction System), κατά τη λειτουργία του οποίου η πίσω αεροτομή ρυθμίζεται σε επίπεδη θέση για να διευκολύνεται το προσπέρασμα.

Προφανώς, από πίστα σε πίστα ο βαθμός του DRS διαφοροποιείται. Για παράδειγμα, στην πίστα του Χόκενχαϊμ επιδρά έντονα και καθιστά το προσπέρασμα σημαντικά ευκολότερο απ΄ό,τι συνήθως.

Τα specs του «όπλου»

ΚινητήραςΔίλιτρος τετρακύλινδρος TFSI σε σειρά, turbo περιορισμένο στα 3,5 bar
Ισχύς 580 HP (+60 HP σε λειτουργία Push-to-Pass)
Ροπή+650 Nm
Μέγιστος αριθμός στροφών9.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων
Ημιαυτόματο έξι σχέσεων με paddles
Ελάχιστο βάρος (χωρίς οδηγό)
986 κιλά
0-100 χλμ./ώρα
2,8 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα
300 χλμ./ώρα

Το δίλιτρο μοτέρ επίσης είναι εξέλιξη του ίδιου που χρησιμοποίησε το Audi RS 5 για την περυσινή χρονιά. Αξίζει να δείτε το insider’s βίντεο για εκπληκτικό δίλιτρο των +580 ίππων


Audi RS2

Info/Photo: audi.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει