Το Koenigsegg Jesko Absolut κάνει ρεκόρ στο 0-400-0 (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το απόλυτο υπεραυτοκίνητο της Koenigsegg μόλις έγραψε το δικό του κεφάλαιο στο βιβλίο των υπερ-επιδόσεων σε ένα αεροδρόμιο της Σουηδίας. Σημείωση: χωρίς να πάρει φωτιά

KOENIGSEGG Jesko

Η Koenigsegg αρέσκεται στα ρεκόρ. Αυτή είναι η πιο πρόσφατη επιτυχημένη της προσπάθεια. Δείτε το βίντεο του ενός εκατομμυρίων, και πλέον, θεάσεων μέσα σε λίγες μόλις ώρες


Την Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2024, σε ένα αεροδρόμιο στο Örebro της Σουηδίας, ένα Koenigsegg Jesko Absolut με τον εργοστασιακό οδηγό δοκιμών, Markus Lundh, ολοκλήρωσε την πιστοποιημένη διαδικασία για νέα παγκόσμια ρεκόρ με ένα Koenigsegg Jesko Absolut παραγωγής

Με επιτάχυνση, από στάση, μέχρι τα 412,72 χλμ/ώ. και ξανά σε απόλυτη ακινητοποίηση, το Jesko Absolut κατάφερε να πετύχει τα ακόλουθα ρεκόρ:

Το ρεκόρ 0-400-0 km/h σε 27,83 δευτερόλεπτα

Αυτό συνιστά 0,98 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από το ρεκόρ των 28,81 δευτερολέπτων για την ίδια απόσταση που σημειώθηκε το 2023 με ένα Koenigsegg Regera στο ίδιο αεροδρόμιο.

Η ελάχιστη δυνατή κάθετη δύναμη (downforce) του Jesko Absolut (με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,278) βοήθησε το αυτοκίνητο να πετύχει το σπριντ 0-400 χλμ/ώ. της διαδρομής σε μόλις 18,82 δευτερόλεπτα (έναντι 20,68 δευτ. για τo Regera)

Το ρεκόρ 0-250-0 mph σε 28,27 δευτερόλεπτα

Αυτό συνιστά 1,33 δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο από το αντίστοιχο ρεκόρ του Regera το 2023.

Το σπριντ από στάση μέχρι τα 250 μίλια/ώ. επιτεύχθηκε σε 19,20 δευτερόλεπτα.

Το Jesko Absolut οδηγήθηκε σε εργοστασιακή μορφή εκτός από ένα roll cage που τοποθετήθηκε για την προστασία του οδηγού, συν ένα κάθισμα One:1 που επέλεξε ο οδηγός.

Το νέο ρεκόρ του Koenigsegg Jesko Absolut ολοκληρώθηκε με καύσιμο E85 και ήταν εφοδιασμένο με ελαστικά Michelin Cup2 R.

Οι σχετικοί χρόνοι καταγράφηκαν και επαληθεύτηκαν χρησιμοποιώντας εξοπλισμό χρονομέτρησης της Racelogic με επαλήθευση των δεδομένων από τη Racelogic Ltd HQ.

Δείτε το σχετικό βίντεο.


Supercars στο Ζάππειο

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει