Το Mazda MX-5 με μοτέρ από Honda. Συνταγή ευτυχίας

Post date:

Author:

Category:

Αν θεωρείς ότι αυτό που πάντα έλειπε από το Mazda MX-5 NC ήταν η δύναμη, η μεταμόσχευση του μοτέρ K24 της Honda ανεβάζει την παιχνιδιάρικη πλατφόρμα του μικρού roadster σε επίπεδα Caterham. Αυτήν τη φορά από τον βρετανικό οίκο βελτιώσεων Performance Link και ισχύ από 240 έως 500 ίππους

Mazda MX-5 R300

Το αγαπημένο τρίτης γενιάς MX-5 (NC) με ένα ικανό ατμοσφαιρικό κινητήρα στα σωθικά και επιπλέον βελτιώσεις


Το Mazda MX-5 είναι γνωστό πως αποτελεί μία ικανή πλατφόρμα βελτιώσεων. Ο συνδυασμός του χαμηλού βάρους, της μετάδοσης της κίνησης στον πίσω άξονα, της αξιοπιστία της κατασκευής, των διπλών ψαλιδιών στην εμπρός ανάρτηση και πολλαπλών σύνδεσμων πίσω, παρέχουν μία καλή πρώτη βάση για περαιτέρω αναβαθμίσεις

Εν προκειμένω ο βρετανικός οίκος ήρθε να προσθέσει τη δική του παραλλαγή, με τον γνωστό ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο από την οικογένεια των VTEC K-Series.

Mazda MX-5 R300

Για την ακρίβεια, επιλέχθηκε ο K24 αντί του Κ20 (του Honda S2000) καθώς είναι πιο ικανός στις χαμηλές σ.α.λ. ενώ είναι πιο προσιτά τυχόν ανταλλακτικά.

Για παράδειγμα, αν χρειαστείς μία αντλία νερού, είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το CR-V του μπαμπά σου. Ή της θείας σου – δε θα τα χαλάσουμε εκεί.

Mazda MX-5 R300

Όπως δήλωσαν στο βρετανικό evo τα δύο αδέλφια που «τρέχουν» την επιχείρηση, «δεν είχαμε χρήματα για 911 ή Ferrari και έτσι, αν θέλαμε κάτι πραγματικά γρήγορο, θα έπρεπε να το φτιάξουμε μόνοι μας».


  • Για το μπλοκέ στο Mazda MX-5 ND 1.5. Συστήνεται;
Μπλοκέ Mazda MX-5 ND 1.5

Κάπως έτσι «γεννήθηκε» τo MX-5 PL R300, ένα εκρηκτικών επιδόσεων Mazda που είναι διαθέσιμο είτε με 240 PS είτε με 300 PS είτε με 500 PS. Tο τελευταίο είναι υπερτροφοδοτούμενο, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι τόση ισχύς σε ένα MX-5 δε θα είναι και τόσο εύκολη υπόθεση

Mazda MX-5 R300

To σύνολο πατάει σε 17άρες Enkei, Kumho Ecsta, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις MeisterR, ο κλωβός ασφαλείας είναι δεμένος στο σασί, τα καθίσματα είναι φιξαρισμένα στο πάτωμα και νιώθεις ότι κάθεσαι «μέσα» στο αυτοκίνητο.

Ο VTEC αλλάζει ηχητική συχνότητα στις 3.750 σ.α.λ. και το μικρό ΜΧ-5 μεταμορφώνεται σε πισταδόρικη μηχανή για δύο. Μπορεί και για έναν, δεδομένου του ανόθευτου χαρακτήρα και της αμεσότητας. Πόσοι/ες θα αντέξουν δίπλα σου;

Mazda MX-5 R300

Η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα να παρέχει τόσο το αυτοκίνητο και να φτιάξει το MX-5 κατά παραγγελία όσο και να φέρεις το δικό σου NC και να ασχοληθεί με τα περαιτέρω. Μία ενδεικτική τιμή για τη δεύτερη περίπτωση είναι £15.000

Σε κάθε περίπτωση, όπως δηλώνει η σχετική δοκιμή του βρετανικού Μέσου, δεν υπάρχουν πολλές προτάσεις που να παρέχουν τόσο οδηγικό σασπένς για τα δεδομένα χρήματα.

Photo: evo


Ελληνική αντροπαρέα και τρία MX-5 σε Stelvio Pass

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει