Το Mercedes 190E Evo II επιστρέφει με 500 PS και τέρμα αντρικό

Post date:

Author:

Category:

Ξεκινώντας από ένα αυτοκίνητο-δότη και καταλήγοντας σε ένα σύγχρονο restomod, ο οίκος HWA ανακοίνωσε την επιστροφή του 2.5-16 Evo II στις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ για το 2026

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Κλασικό σχήμα, αρρενωπό και αγαπημένο για το Mercedes-Benz 2.5-16 Evo II. Tώρα ο γερμανικός οίκος ΗWA ετοιμάζει την επάνοδο ενός αυτοκινήτου που έγραψε ιστορία


Η εταιρεία ΗWA, πνευματικό παιδί του Hans Werner Aufrecht, μετά από χρόνια εμπλοκής στο motorsport, ανακοίνωσε το δικό της restomod χρησιμοποιώντας ως βάση τα 190E της Mercedes

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Ο ίδιος ο άνθρωπος πίσω από το πρότζεκτ έχει ιστορικό συνεργασίας με την AMG, βιογραφικό εμπλοκής στην έκδοση δρόμου τoυ CLK GTR, στις αγωνιστικές δραστηριότητες του DTM και εξέλιξη τoυ Mercedes-AMG GT3.

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Η διαδικασία είναι η γνωστή που ακολουθείται σε ανάλογα εγχειρήματα, με ένα αυτοκίνητο-δότη, πλήρη απογύμνωση του σασί, προετοιμασία για τα νέα εξαρτήματα, νέα αεροδυναμικά πακέτα και, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα, τοποθέτηση κινητήρα V6 με δύο τουρμπίνες και απόδοση έως σχεδόν 500 ίππους σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Το νέο βαφτιστικό αυτού είναι ”HWA Evo” και περιγράφεται ως «έτοιμο για τη νέα εποχή».

Μάλιστα, το αυτοκίνητο θα δώσει το παρών για συμμετοχή του στις επόμενες 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ, το 2026.

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Το εντυπωσιακό αμάξωμα, κατασκευασμένο από φάιμπεργκλας, δείχνει ακόμα πιο έντονο σε σχέση με το αρχετυπικό Mercedes-Benz 2.5-16 Evo II, με το συνολικό βάρος να τοποθετείται στα 1360 κιλά.

190E Evo II 24 Ώρες Νίρμπουργκρινγκ

Photo: HWA


«Οπλοκατοχή»: Οδηγώντας το Mercedes 190 E 2.5-16 Cosworth

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει