Το Nissan GT-R NISMO σπάει το ρεκόρ στην Tsukuba

Post date:

Author:

Category:

Ο στόχος ήταν να κατέβει το ρεκόρ στην πίστα της Tsukuba κάτω από το 1 λεπτό. Και ο οδηγός του Nissan GT-R NISMO ήταν αποφασιμένος

Nissan GT-R Nismo

Λίγο πριν το κύκνειο άσμα του Nissan GT-R Nismo, η εταιρεία κατέβασε ετοιμοπόλεμο δύο λευκά δείγματα της ισχυρής ιαπωνικής σχολής


Στα χέρια του έμπειρου οδηγού της NISMO, Tsugio Matsuda, το τελικό ραντεβού στην πίστα της Tsukuba είχε οριστεί για την 9η Δεκεμβρίου

Ο ανταγωνισμός

Η επίσημη Nissan αναμενόμενα δεν λέει ποιο ήταν το μέχρι τότε ρεκόρ ταχύτερου γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής. Όμως, στο ίντερνετ κυκλοφορούν διάφορα γυρολόγια για την πίστα της Tsukuba. Όπως για παράδειγμα αυτό μίας Porsche 911 GT3, με χρόνο 1:00.20.

Ταυτόχρονα, υπάρχουν και άλλα γυρολόγια, μεταξύ άλλων με McLaren 720S (1:00,00) και Ferrari 488 Pista (επίσης με τον ίδιο χρόνο).

Οι υπόλοιποι έγκυροι χρόνοι που είναι καταχωρημένοι, αναφέρονται σε αγωνιστικές κατασκευές, οπότε και δεν μπορούν να συσχετιστούν. Ενημερωτικά και μόνο, ο ταχύτερος εξ αυτών είναι το 50.366 με αγωνιστική Nissan Silvia S15.


Nissan GT-R NISMO

Εν προκειμένω, λοιπόν, το Nissan GT-R NISMO «έγραψε» το εντυπωσιακό 59.3 – νέο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής. Κάτι που όπως φαίνεται και στο βίντεο, οι άνθρωποι της εταιρείας χάρηκαν ιδιαίτερα

Nissan GT-R NISMO tsukuba

Όπως λένε, η προετοιμασία είχε ξεκινήσει εδώ και καιρό και ο Tsugio Matsuda «οπτικοποιούσε τη χάραξη της πίστας για να μην κάνει κάποιο λάθος».

Να θυμίσουμε ότι σχεδόν πριν από ένα χρόνο είχε παρουσιαστεί το Nissan GT-R NISMO με τις αγωνιστικές αναβαθμίσεις. Ακριβώς λίγο πριν την ολοκλήρωση ενός αυτοκινήτου που συμπλήρωσε μία δεκαετία και πλέον στη διεθνή σκηνή. Τόσο «μπροστά» ήταν το GT-R που άντεξε στο χρόνο απέναντι σε πιο σύγχρονους κατασκευαστές.

Για την ιστορία, τα upgrades περιελάμβαναν «καλούδια» με επιρροές από την αγωνιστική εμπλοκή του GT-R στην κατηγορία GT3. Αλλες τουρμπίνες, αεροδυναμική βελτιστοποίηση με τους γνωστούς αεραγωγούς στα μπροστινά «φτερά», ισχυρότερα φρένα, διαφορετική σχεδίαση καθισμάτων, βελτιωμένη απόκριση γκαζιού και άλλες ωραίες λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με την οδηγική ουσία.

Ενόψει του ρεκόρ, πάντως, προφανώς μεσολάβησαν και άλλες ρυθμίσεις για τις οποίες δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες λεπτομέρειες.

Δείτε το βίντεο που ανέβασε -με σχετική καθυστέρηση, είναι αλήθεια- η Nissan.


Photo: nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει