H Ferrari 812 Superfast ‘Versione Speciale’, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής της ήδη μανιωδώς γρήγορης -όνομα και πράμα- 812 Superfast, έκανε την επίσημη εμφάνισή της και ξεπετά τα 0-200 km/h σε μόλις 7,5” με τελική 340 km/h. Τελευταίο ατμοσφαιρικό άτι;
Επιπλέον 28 ίπποι, απόδοση-ρεκόρ 830 ίππων από το στάβλο του Μαρανέλο, V12, ατμόσφαιρα, το υψηλότερο στροφάρισμα ever στις 9,500 rpm, φοβιστικά γρήγορη, αυξημένη κάθετη δύναμη, μειωμένο βάρος, 7-άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι Ferrari 812 Competizione and 812 Competizione A (με τη δεύτερη να είναι η ανοιχτή έκδοση) μοιάζουν να συμπυκνώνουν ό,τι πιο εθιστικό έχει ποτέ παραχθεί σε αναλογίες υπεραυτοκινήτου με τον κινητήρα μπροστά. Και χωρίς καμία υβριδική υποστήριξη…
Στα πρόθυρα της νέας εποχής της αυτοκίνησης, λίγες μόλις ημέρες μετά την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας ότι το 2025 θα έχει παρουσιαστεί η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari, έρχεται αυτή εδώ η έκδοση για να θυμίζει στους «άρρωστους» petrolheads αυτού του πλανλήτη το πώς ήταν μια φορά κι έναν καιρό η ζωή στο Μαρανέλο
Κι αυτό το λέμε γιατί το πιθανότερο είναι πως η Ferrari δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κατασκευάσει ένα V12 ατμοσφαιρικό χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση.
Οπότε πρέπει όλο αυτό να μας μείνει ανεξίτηλο. Αλλά και επίζηλο συλλεκτικά.
Για την ιστορία, λοιπόν
Η Ferrari 812 Competizione ανεβάζει κι άλλο την ισχύ σε σχέση με την ήδη τρομακτικά γρήγορη 812 και F12 TDF.
Να θυμίσουμε πως ήταν ήδη το αυτοκίνητο που ο έμπειρος Chris Harris δήλωσε πως «δεν είχε αρκετές cojones» για να την πιέσει περισσότερο.
Ίσως είναι χρήσιμο το σχετικό βίντεο μιας και, ουσιαστικά, πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο ως βάση. Fucking fast.
Ανάμεσα στα στοιχεία που κάνουν τη Ferrari 812 Competizione ακόμα πιο ποθητή είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και σταθερότητα στις υψηλές, η έκδοση 7.0 του συστήματος Slip Slide Control για τον έλεγχο της πρόσφυσης ή οι σχισμές στα πίσω φωτιστικά σώματα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και κατά 38 κιλά ελαφρύτερη από την 812 Superfast. Ο φετιχισμός της λεπτομέρειας
Photo: ferrari.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.