Το Subaru Impreza του Solberg με αριθμό σασί #008 γίνεται βίδες εις τα εξ ων συνετέθη και ετοιμάζεται να βγει καινούργιο. Σαν να μην ακούμπησε σκόνη ποτέ
Το σασί του Impreza στο κλασικό μπλε των αγωνιστικών Subaru, όπως είναι αυτή τη στιγμή στο «χειρουργείο» της Prodrive. Η ολική του αποκατάσταση, όπως ήταν ακριβώς πριν εμπλακεί στο WRC, έχει ήδη ξεκινήσει
Το Subaru Impreza του Solberg, αυτό με τον κωδικό WRC2004, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που επέλεξε η αγωνιστική ομάδα της Prodrive για να ενταχθεί στο πρόγραμμα Prodrive Legends
Σύμφωνα με την επίσημη δημοσίευση της Prodrive στον ιστότοπό της, το πρόγραμμα Prodrive Legends απευθύνεται στους συλλέκτες και επενδυτές.
Ο στόχος του είναι να προσφέρει όλη την τεχνική υποστήριξη σε αγωνιστικά αυτοκίνητα που μπορούν να επανέλθουν στην αρχική τους αγωνιστική κατάσταση – με όποιο κέρδος αυτό συνεπάγεται και για τις δύο πλευρές.
Μέσα στο «χειρουργείο»
Το Subaru Impreza του Solberg έχει ήδη λυθεί και είναι σε τάκους. Μοτέρ, κιβώτιο, περιφερειακά, τα πάντα όλα, θα ανοιχτούν και με καινούργια σωθικά θα επαναφέρουν το Subaru με μηδέν χιλιόμετρα. Όπως ακριβώς βγήκε απ΄τη Prodrive δεκαέξι χρόνια πριν.
Το ίδιο θα γίνει με τη μετάδοση και το 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο, τα οποία θα γίνουν καινούργια.
Λέγεται πως το Impreza του Petter, σε προδιαγραφές WRC με τον τετρακύλινδρο επίπεδο κινητήρα με τον κωδικό EJ207, απέδιδε περί τους 300 ίππους και τα 589 Nm ροπής
Θα ακολουθηθεί μια παρόμοια διαδικασία μ’ αυτήν που δέχθηκε το Impreza του Colin McRae και το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα στο βρετανικό Top Gear. Στο παρακάτω βίντεο.
Το Subaru Impreza του Solberg είχε μια σύντομη θητεία στα χέρια του Νορβηγού πρωταθλητή, το 2004. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πέρασε στη συνέχεια σε άλλα χέρια. Η τελευταία του αγωνιστική εμφάνιση ήταν το 2017, όταν συμμετείχε σε ραλί στην Ιρλανδία.
Η Prodrive δεν έχει ανακοινώσει το πότε θα είναι έτοιμο το Impreza αλλά δεν θα αργήσει ιδιαίτερα. Το Petrolicious εκτιμά πως είναι θέμα λίγων μηνών. Πιθανότατα καθώς ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία επανατοποθέτησης των μηχανικών μερών, όπως φαίνεται και στις φωτό που παραχώρησε η Prodrive.
Photo: Prodrive
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.