Το τεστ των 5,000 rpm. Για τη δοκιμή του ασυμβίβαστου T.50 (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το GMA T.50, το υπεραυτοκίνητο του μεγάλου Gordon Murray, ετοιμάζεται βήμα-βήμα προς την επίσημη παρουσίασή του. Και αυτή τη στιγμή γίνονται οι δοκιμές με τον ίδιο στη θέση του οδηγού. Μέχρι τις 5,000 rpm. Και έπεται συνέχεια μέχρι τις 12,100 rpm που το καθιστούν ως το πιο υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό V12 στην ιστορία

T.50

Το T.50 θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα, θα κοστίζει 3,1 εκ. λίρες προ φόρων και κινείται από έναν κινητήρα 3,9 λίτρων απόδοσης 663 ίππων


Αυτό είναι το τεστ της αλήθειας για το νέο δημιούργημα του Gordon Murray

Ο άνθρωπος είναι δεκαετίες «μπροστά».

Εμπειρία από F1, η επαναστατική McLaren F1 του ’92 στο βιογραφικό του ως το γρηγορότερο υπεραυτοκίνητο της εποχής, άπειρα projects, και τώρα το απόλυτο «αναλογικό» δημιούργημα.

Χωρίς τούρμπο, χωρίς οθόνες αφής, χειροκίνητο, μινιμαλιστικό του θανάτου. Για την ακρίβεια, ειδικά η έκδοση T.50s, στα 852 κιλά. Να το γράψουμε και ολογράφως μην τυχόν νομίσει κανείς πως έγινε λάθος επί του πληκτρολογίου: οκτακόσια πενήντα δύο

Και μιλάμε για το 2021, ε; Με ό,τι συνεπάγεται με προδιαγραφές ασφάλειας που επιβαρύνουν ακόμα και τις εξωτικές κατασκευές.


T.50s Λάουντα

Όμως έτσι ήταν πάντα ο Murray

Έμαθε την τέχνη της συρρίκνωσης στη Formula 1, δεν ψήθηκε να γίνει Head of Design σε κάποιο μεγαλόσχημο πόστο με άπειρο μισθό για κουτιά μαζικής παραγωγής και συνέχισε και συνεχίζει να κυνηγά το απόλυτο.

Δε θα γράψω πολλά, ούτως ή άλλως έχουμε αναφερθεί ξανά στο T.50.

Kρίμα, πάντως, που δεν το βάφτισε με ένα θηλυκό όνομα αντί με ψυχρό κωδικό.

Για την ώρα δείτε το βίντεο από τη δοκιμή του πιο ασυμβίβαστου υπεραυτοκινήτου της εποχής μας.

Μέχρι τις 5,000 rpm. Και έπεται συνέχεια μέχρι τα Ιμαλάϊα των 12,100. Μόνο ρισπέκτ. Τίποτα άλλο


Gordon Murray book

Photo: gordonmurrayautomotive.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει