Τι μετατροπές έχει αυτό το Renault Twingo, αυτός ο μπλε διάολος που «γυρνάει» το Nordschleife σε 7:53;
Όπως λέει το «Bridge to Gantry», μια γνωστή ιστοσελίδα που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τα δρώμενα στην πίστα του Nürburgring, «έχει περισσότερο fun να οδηγείς γρήγορα ένα αργό αυτοκίνητο, παρά να οδηγείς αργά ένα γρήγορο”. Σοφόν.
Αν και, τελικά, ένα Twingo το οποίο έχει χρόνο αντίστοιχο ενός Megane Trophy δεν το λες και αργό. Όπως το συγκεκριμένο Renault Twingo. Της προηγούμενης γενιάς.
Τεσπά, η λίστα με τις βελτιώσεις είναι η παρακάτω:
- Μεταμόσχευση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού 204 PS από Clio RS
- Επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου
- Φίλτρο αέρα από Renault V6 (και αντίστοιχα μεταφορά της αγωνιστικής μπαταρίας πίσω ή κάτω από το κάθισμα του οδηγού)
- Εξάτμιση: decat από Clio 182
- Mπλοκέ διαφορικό της Drexler
- Ανάρτηση GAZ Gold
- Τροχοί: OZ Ultraleggera 16”
- Ελαστικά: Avon ZZR 16” Semi slick
- Φρένα: δαγκάνες της Brembo, δίσκοι της AP, τακάκια της Dixcel
- Βάρος: 964 kg
Photo: Bridge to Gantry
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.