Το βίντεο του Toyota GR Yaris με τον Kris Meeke

Post date:

Author:

Category:

Ο βρετανός οδηγός του WRC, Kris Meeke, θα καθήσει πίσω από το τιμόνι του νέου GR Yaris στην Εβδομάδα Ταχύτητας ( SpeedWeek), στο Goodwood, από τις 16-18 Οκτωβρίου

GR Yaris Kris Meeke

Δύο ειδικές διαδρομές θα περιλαμβάνει το event στο γνωστό Goodwood και το GR Yaris θα είναι εκεί. Αυτό είναι το βίντεο που ετοίμασαν για προθέρμανση του ενδιαφέροντος


Ο Kris Meeke εμφανιζόταν σε προγενέστερο βίντεο της Toyota με το νέο hot hatch. Τώρα τον βλέπουμε μαζί με το πιο πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο της κατηγορίας στο χώρο της κτήματος του Λόρδου March

Ως γνωστόν, το GR Yaris είναι ένα «ειδικό» τρίθυρο – θα μπορούσε κανείς να πει πως είναι μοναδικό ως κόνσεπτ στην κλάση.

- Διαφήμιση-

Το σασί είναι διαφορετικό, ο κινητήρας έχει κατασκευαστεί, κατ’ αρχήν, για αυτό το αυτοκίνητο και δεν τον έχουμε συναντήσει στο παρελθόν, εγκαινιάζει την τετρακίνηση στην κατηγορία, διαθέτει ελεγχόμενα διαφορικά.

Και τελευταίο αλλά όχι ήσσονος σημασίας, επιμένει στο ξεχασμένο αλλά ποθητό τρίθυρο αμάξωμα.

Το GR-Yaris φοράει τον ισχυρότερο 3κύλινδρο στον πλανήτη, δεν ζυγίζει περισσότερα από 1,280 kg, δείχνει τελείως macho και διαθέτει τεράστια δισκόφρενα. 

Το δε Performance Pack προσφέρει LSD με μηχανικά μπλοκέ μπροστά και πίσω. Αλλά και ελαφρύτερους τροχούς.

Μαζεμένες διαστάσεις, τεχνογνωσία από το WRC, 250 ίπποι, 350 Nm ροπής, χειροκίνητο κιβώτιο και ταγμένο να ομολογκαριστεί για την επόμενη συμμετοχή της Toyota στο WRC.

Όλα τα παραπάνω ακούγονται ήδη τόσο πειστικά που μας κάνουν να το βλέπουμε σαν τη διάδοχη κατάσταση της άλλοτε κραταιάς ιαπωνικής φτερούγας, όπως εκπροσωπήθηκε από τα Evo και τα STi.

To GR Yaris εκφράζει το θαραλέο και το οδηγοκεντρικό. Εκεί που οι επικεφαλίδες γεμίζουν πρίζες, κίνητρα για μπαλαντέζες και μαρκετινίστικες εκδοχές κινούμενων οθονών, έρχονται τα teasers του Toyota GR Yaris και ξεκινάς οικονομίες


GR Yaris interior

Photo: toyota.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει