Ενώ το Toyota Aygo είναι αυτοκίνητο που βλέπουμε κάθε μέρα στους δρόμους της Ελλάδας, σίγουρα δεν έχετε συναντήσει στο δρόμο αυτό τo τρελό Aygo

Η ίδια η Toyota το περιέγραφε ως ένα καρτ με πόρτες και οροφή! Το Aygo Crazy δεν είχε καμία ηλεκτρονική υποβοήθηση, ούτε καν ABS ή υδραυλικό τιμόνι. Όπως και το νεότερο GR Yaris M Concept, έτσι και ο προκάτοχός του ήταν αυστηρά διθέσιος
To Renault Clio V6 ήταν η πεμπτουσία του κεντρομήχανου hatchback, αλλά υπάρχουν και άλλες μάρκες που προσπάθησαν να μετατρέψουν ένα πρακτικό, μικρό αυτοκίνητο σε κάτι πολύ πιο ενθουσιώδες. Από το Peugeot 205 Turbo T16 και το MG Metro 6R4 μέχρι το εξωφρενικό Golf με W12 κινητήρα
Πρόσφατα η Toyota παρουσίασε το κεντρομήχανο GR Yaris M Concept, αλλά γνωρίζετε πως αυτό το Yaris δεν είναι το πρώτο μοντέλο τέτοιου τύπου που κατασκευάζει η Toyota;
Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Βρετανίας το 2008, η Toyota μετέτρεψε το μικροσκοπικό της αυτοκίνητο πόλης σε κάτι τρελό.
Έτσι, δημιουργήθηκε το μοναδικό Toyota Aygo Crazy, που ήταν πολύ διαφορετικό από το βασικό μοντέλο παραγωγής.

Το Toyota Aygo Crazy δανείστηκε τον κινητήρα του Celica και του MR2, έναν τετρακύλινδρο, δεκαεξαβάλβιδο, ατμοσφαιρικό VVT-i 1,8 λίτρων, ο οποίος όμως, στο Toyota Aygo Crazy, έγινε turbo. Έτσι, η δύναμη του έφτασε τους 200 ίππους και τα 240 Νm ροπής, περίπου δηλαδή το τριπλάσιο από την εργοστασιακή απόδοση των 68 ίππων


Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Photo: toyota.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.