Top 11: Τα hot hatch που έγραψαν ιστορία. God bless them

Post date:

Author:

Category:


Ford Focus RS Mk1 

Ήταν η εποχή που οι μηχανικοί στη Ford μαζί με τον αείμνηστο Κόλιν Μακρέι έπεισαν τους υπεύθυνους να χώσουν βαθιά το χέρι στη τσέπη


Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Με ακριβά και επώνυμα περιφερειακά – μεταξύ αυτών και μπλοκέ διαφορικό της Quaife. 

Η χασούρα σε κάθε πώληση ήταν δεδομένη για καθένα από τα 4.501 RS που έφτιαξε η Ford. Ή όχι;

Tο Focus διέθετε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και ένα πλαίσιο το οποίο έστριβε με ασυναγώνιστη για την εποχή ακρίβεια. Η ονομαστική ισχύς ήταν 215 άλογα με 2λιτρο κινητήρα, κάτι το οποίο σχεδόν 20 χρόνια πριν θεωρούταν οριακά διαχειρίσιμα από FWD

- Διαφήμιση-

Κατηγορήθηκε για σημαντικό torque steering αλλά, όπως και να το κάνουμε, κάτι η ενασχόληση του Κόλιν, κάτι το όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και η μηχανολογική υπεροχή του, μας κάνει ακόμη και σήμερα να γυρίζουμε κεφάλια.

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει