Όπως γράφαμε και στην συνέντευξη που είχε δώσει ο Κέβιν Εστρέ στο 4Drivers, πρόκειται για έναν εργοστασιακό και ταχύτατο οδηγό με πολλούς θιασώτες. Ενδεικτικό είναι ότι προ ημερών, σε μία κίνηση με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, «ανέβασε» στο Instagram την ευκαιρία να καθίσουν κάποιοι στο δεξί μπάκετ του GT3 RS στο Νορντσλάιφε. Περιττό να πούμε ότι οι θέσεις ξεπουλήθηκαν σε λίγα λεπτά
Η πρόσκληση του Κέβιν Εστρέ ήταν για τις 5 Σεπτεμβρίου, με κόστος €749 το γύρο στο Νίρμπουγκρινγκ. Παρά το υψηλό ποσόν, τα «εισιτήρια» για έναν σκληροπυρηνικό γύρο με τον κορυφαίο Γάλλο οδηγό των Αγώνων Αντοχής εξαντλήθηκαν σε 20 μόλις λεπτά της ώρας
Αυτό που θα δείτε στο τέλος του άρθρου έχει ενδιαφέρον, όχι μόνο γιατί είναι μία ευκαιρία να δει κανείς τον fucking fast Kέβιν Εστρέ να οδηγεί με μεγάλη ακρίβεια το GT3 RS στο Ρινγκ αλλά και γιατί είναι χρήσιμοι οι ενδιάμεσοι διάλογοι
Για παράδειγμα, γιατί και πώς δεν του αρέσει η νέα μορφή των κερμπ στην έξοδο της Foxhole. Ίσως η πιο «φοβιστική» στροφή στο Νορντσλάιφε έγινε ακόμα δυσκολότερη. Νέος κανόνας: δεν τα ανεβαίνεις.
Ένα σχόλιο για τα εμπρός διπλά ψαλίδια
Επίσης, ο Κέβιν Εστρέ περιγράφει πώς τα διπλά ψαλίδια στα 992 GT3 RS έχουν καταφέρει να μειώσουν την κλασική τάση υποστροφής στα 911 όταν μετά το άφημα των φρένων εντός της καμπής αποφορτίζεται ο μπροστινός άξονας.
Άλλαξε η κινηματική των 911 -από τα 991 και εντεύθεν με το μεγάλο μεταξόνιο.
Το «κερασάκι» το κράτησε για τα πισταδόρικα GT3 και GT3 RS η Porsche. Σαφώς θα μπορούσε και νωρίτερα, ούτε ανακαλύφθηκε το άγιο δισκοπότηρο.
Θα περάσει τη διάταξη στην επόμενη γενιά των 911, στα 994; Μόνο στη Στουτγάρδη ξέρουν.
Για να τα λέμε όλα όμως, τα διπλά ψαλίδια υπάρχουν εδώ και δεκαετίες σε σπορ κατασκευές. Έχω τη γνώμη πως πρώτα η Porsche εξάντλησε τις δυνατότητες του μικρού μεταξονίου μέχρι τα 997. Μετά το μεγάλωσε και έγιναν τα 991 και 992 αισθητά πιο στρωτά στις μεταφορές βάρους και με λιγότερο ”bobbing nose”. Πλέον μπήκαν τα διπλά ψαλίδια στην εμπρός διάταξη και το «πράμα», σε συνδυασμό με το aerο, έγινε ακραία καλό, ακριβές και λιγότερο ιδιότροπο
Όπως επίσης πώς το trail braking (σ.σ. σόρι, αλλά το γράφαμε πριν καμιά δεκαριά χρόνια στο 4Drivers και μετά έγινε «τσίχλα»), είναι αυτό που τοποθετεί με ακρίβεια το αυτοκίνητο στην είσοδο της καμπής.
Στο μπάκετ του συνοδηγού
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται πως ήταν μια καλή ευκαιρία να ζήσουν από το δεξί μπάκετ όσοι ήταν πρόθυμοι να δώσουν €749 για αρκετά λιγότερο από 8 λεπτά της ώρας.
Κορυφαίος οδηγός με κορυφαίο αυτοκίνητο δεν είναι συνδυασμός που τον συναντάς κάθε μέρα. Ακολουθεί το βίντεο της φιλανθρωπίας
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.