Είναι η Toyota Supra πιο γρήγορη από τη BMW Z4 στο Nürburgring;

Post date:

Author:

Category:

Ο αρχιμηχανικός της Toyota Supra λέει πως το νέο τους αυτοκίνητο θα είναι πιο γρήγορο από τη BMW Z4 στην πίστα του Nürburgring παρότι είναι λιγότερο ισχυρή. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες

Αναπόφευκτα το μέτρο σύγκρισης της νέας Toyota Supra είναι η επίσης νέα BMW Z4.

Αμφότερα τα αυτοκίνητα βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, εξοπλίζονται στο λανσάρισμά τους με τον ίδιο τρίλιτρο κινητήρα (αναμένονται τετρακύλινδρες εκδόσεις στη συνέχεια και για τη Supra) και παρά τις όποιες τους διαφορές είναι το προϊόν ενός κοινού project.

Η BMW δεν έχει ανακοινώσει επίσημο χρόνο για τη Z4 στην πίστα του Nürburgring αλλά το έγκυρο γερμανικό περιοδικό Sport Auto έχει δημοσιεύσει το γυρολόγιο μιας προπαραγωγής BMW Z4 M40i με χρόνο 7:55. Ήταν αυτό στο video

Αυτός ο χρόνος, το 7:55, είναι η μέχρι στιγμής τιμή αναφοράς για τη Ζ4 και θα περίμενε κάποιος πως η Toyota Supra, καθώς χρησιμοποιεί μια detuned έκδοση του ίδιου 3λιτρου κινητήρα με απόδοση 355 PS (έναντι των 382 PS της Z4), θα είναι πιο αργή στο Nürburgring

Όμως ο αρχιμηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, σε συνομιλία που είχε με το αμερικανικό Road and Track, αποκάλυψε πως η Supra θα είναι πιθανόν ταχύτερη στη συγκεκριμένη πίστα από τη Ζ4 με ένα γυρολόγιο της τάξης του 7:50 με 7:40. «Εύκολα», όπως είπε ο Tada.

Συγκεκριμένα, είπε πως «δεν έχουμε επίσημο time-attack μέχρι στιγμής και η (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) τελική ταχύτητα των 250 km/h δεν επιτρέπει τον καλύτερο δυνατό γύρο. Κάποια στιγμή ίσως αφαιρέσουμε τον περιορισμό της τελικής ταχύτητας και δοκιμάσουμε. Αλλά, ακόμα κι έτσι, η Toyota Supra είναι πραγματικά γρήγορη καθώς σπάει εύκολα το φράγμα των 8:00 και είναι ικανή για το 7:40».

Ο αρχιμηχανικός της Toyota απέδωσε τον ταχύτερο γύρο της Supra σε σχέση με τη Z4 (παρά τη διαφορά ιπποδύναμης) στο ότι η πρώτη, ως  «κλειστό» αμάξωμα, είναι πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από τη δεύτερη. Έστω και λίγο.

Συγκεκριμένα, η BMW Z4 ζυγίζει 1.561 kg σε σχέση με τα 1.540 kg ενώ δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής στοιχεία για τη διαφορά ακαμψίας μεταξύ των δύο αμαξωμάτων.

Με την ευκαιρία, αυτός είναι ένας συνοπτικός πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Supra και Z4

 

toyota_supra_bmw_z4_4drivers.gr

Παρόλα αυτά, το όποιο γυρολόγιο της Supra παραμένει ακόμα θεωρητικό και μένει να φανεί στην πράξη. Φέρτε την στην πίστα. 

Photo: Google/RoadandTrack/Autoblog.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει