H θρυλική εξάτροχη Tyrrell P34, του 1976. Κι αυτό είναι ένα μοναδικό βίντεο από ψηλά καθώς γυρνούσε στο Μονακό με τον Πατρίκ Ντεπαγιέ
Ήταν μια F1 διαφορετική από όλες τις άλλες. Δύο τροχοί στον πίσω άξονα και τέσσερις μπροστά.. Όλοι σηκώθηκαν στις μύτες να δουν τι ήταν αυτό το περίεργο μονοθέσιο
Η Tyrrell P34 είχε λογική. Ο μικρότερος μπροστινός τροχός εξασφάλιζε μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Και ό,τι έχανε η Tyrrell σε πρόσφυση το προσέθετε άλλο ένα ζευγάρι μπροστινών τροχών
Με το επιπλέον πλεονέκτημα της μεγαλύτερης επιφάνειας των δίσκων στα φρένα.
Υπήρξαν κι άλλοι που πειραματίστηκαν με έξι τροχούς. Η Ferrari, η March, η Williams. Με τη διαφορά πως προτίμησαν να βάλουν τους επιπλέον δύο στον πίσω άξονα για μεγαλύτερη πρόσφυση
Ολίγη ιστορία
Η Tyrrell, όμως, ήταν η μόνη που κατέβηκε στο grid και κέρδισε μάλιστα και βαθμούς.
Έκανε το 1-2 στο Σουηδικό Grand Prix με τους Τζόντι Σέκτερ και Πατρίκ Ντεπαγιέ όπως και την 3η και 4η θέση στο Πρωτάθλημα.
Ωστόσο, προς το τέλος της σαιζόν το εξάτροχο όραμα άρχισε να σβήνει.Πρώτα και κύρια, από καθαρά πρακτική άποψη. Η εξέλιξη των ελαστικών για αυτή τη διάσταση (10 μόλις ίντσες) δεν είχε προχωρήσει όσο χρειαζόταν
Το τελικό χτύπημα ήρθε το ’83 όταν οι κανονισμοί επέβαλλαν «μόνο] τέσσερις τροχούς σε μια Formula 1.
Το βίντεο αξίζει. Δείχνει από μια μοναδική οπτική το μονοθέσιο, τον επιλογέα δεξιά (ναι, υπήρχαν ακόμα τέτοιοι) και τη φυσική προσπάθεια του οδηγού χωρίς διαγαλαξιακά ηλεκτρονικά
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.