Το παράνομο street racing στην Ιαπωνία

Post date:

Author:

Category:

Αυτό είναι το ντοκιμαντέρ της νύχτας για το παράνομο street racing που γινόταν στους δρόμους της Osaka, στην Ιαπωνία. Αυτό είναι το περιβόητο Kanjo

Street racing Ιαπωνία

Νύχτες με τα JDM. Οι κόντρες εντός της πόλης ανέκαθεν ήταν μία πληγή. Ανεξαρτήτως του πόσες πίστες υπήρχαν. Στην Ιαπωνία ήταν και ένας τρόπος να ανήκεις κάπου


H βραδυνή Osaka ήταν ο τόπος όπου συγκεντρώνονταν οι αρμάδες των πειραγμένων Civic, IS200 και άλλων γιαπωνέζικων αυτοκινήτων. Είναι παράνομο, επικίνδυνο και, όπως λέει ένας συμμετέχων, «δεν ξέρω αν θα γυρίσω σπίτι το βράδυ»

Για κάποιους απ΄τους οδηγούς το Kanjo ήταν κάτι περισσότερο από άλλη μία βραδυνή κόντρα. Είχε να κάνει με τη διατήρηση της κουλτούρας των αυτοκινήτων JDM (Japan Domestic Market), αυτών δηλαδή που προορίζονταν για την ιαπωνική αγορά, στην επόμενη γενιά.

Ως συνήθως, το street racing είναι ένα αιρετικό θέμα. Και η εποχή έχει αλλάξει. Αυτό που κάποτε αποτελούσε λαϊκή πανήγυρη με θέαμα, κοινό και επιδειξιομανείς συμμετέχοντες, πλέον έχει καταλήξει μια μικρή μειοψηφία.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, δεν υπάρχει λόγος για street racing. Αν θες να οδηγήσεις, κάν΄το απόμερα, μακριά και με ασφάλεια.


Street racing Ιαπωνία

Οι Ιάπωνες ήταν μια γενιά μπροστά στο θέμα. Ξεκίνησαν στα touge, τα ορεινά στροφιλίκια (που απέχουν απ΄τα δικά μας «Λιμανάκια» και Riba’s) και ωρίμασαν πιο γρήγορα αποβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό τη μάλλον παιδική ασθένεια του street racing


Στο παρακάτω βίντεο αποτυπώνεται η underground ατμόσφαιρα που επικρατούσε στην Ιαπωνία και ένα μέρος της κουλτούρας των δρόμων. Αν μη τι άλλο, ιστορικά ενδιαφέρον.

Στο δεύτερο βίντεο είναι ένα δείγμα του πώς είχε ξεφύγει η κατάσταση καθώς η «συμμορία» των Kanjozoku έκαναν πλάκα μέχρι και στα περιπολικά. Epic.


Κόντρες Βάρκιζα

Photo: My JDM

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει