Καμία μάρκα δεν έχει συνδεθεί τόσο αυτονόητα με το κόκκινο όσο η Ferrari. Και παρότι γενικώς το κόκκινο πλέον δεν πουλάει ως χρώμα, θα είναι πάντα μία Rosso Corsa που στο πέρασμά της θα αναστατώνει. Ή, έστω, κάποια παραλλαγή του «φεραρικού» κόκκινου. Ξέρεις πόσες υπάρχουν;

Άλλοι έχουν τη Βερνιλάκ. Στο Μαρανέλο η παλέτα είναι αλλιώς. Μια βουτιά στο καθαρόαιμο κόκκινο
Ήδη απ΄ τη δεκαετία του ’20 τα ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα έτρεχαν βαμμένα στο χρώμα Rosso Corsa (αγωνιστικό κόκκινο)
Δεν ήταν μόνο της Ferrari. Αλλά και των Alfa Romeo, Maserati, Lancia, μετέπειτα και της Abarth. Όλη η ιταλική ιστορία του motorsport είχε ένα και μόνο χρώμα.
Αντίστοιχα, μια ανάλογη εθνική χρωματική «ταυτότητα» είχαν και άλλες χώρες. Γνωστοί οι συσχετισμοί.
Οι Βρετανοί είχαν το κλασικό British Racing Green, οι Γερμανοί το ασημί -συχνά σε γυμνό μέταλλο, των Silver Arrows, των Auto Union κλπ-, οι Γάλλοι το μπλε (Bleu de France), οι Αμερικανοί το μπλε και το άσπρο. Και πάει λέγοντας

Ένα είναι το χρώμα
Όμως κανένα δε συνδέθηκε τόσο με μια εταιρεία όπως ο χρωματικός γάμος ανάμεσα στη Ferarri και στο κόκκινο.
Και σιγά μην έμενε το κόκκινο μονοδιάστατο. Η Ferrari χρωμάτισε τις δικές της κόκκινες αποχρώσεις. Κάποιοι λένε πως υπάρχουν 17 από αυτές. Τουλάχιστον
Από το βαθύ Rosso Fiorano και το λαμπερό Rosso 70 Anni με το οποίο ταυτίστηκε η επέτειος των εβδομήντα ετών από την ίδρυση της εταιρείας μέχρι το κλασικό Rosso Dino, υπάρχουν πολλές αποχρώσεις. Οι φετιχιστές του «φεραρικού» κόκκινου ίσως ξέρουν να εντοπίζουν τις διαφορές. Αν δεν ανήκετε σ’ αυτούς, ίσως βοηθάει το ενδεικτικό φωτογραφικό αφιέρωμα που ακολουθεί
Rosso Barchetta

Rosso Berlinetta

Rosso Cina

Rosso Corsa

Rosso Dino

Rosso Fiorano

Rosso Magma

Rosso Maranello Opaco

Rosso Metallizzato

Rosso Mugello

Rosso Portofino

Rosso Scuderia

Rosso Singapore

Rosso Vinaccia

Rubino Micalizzato


Photo: ferrari.com / Jon Wheel / Ferrai Kroymans / Thomas Balco / Ferrari of Long Island / Andreas Birner
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.