Το Lancer Evolution VI Tommi Makinen σπάει για τα καλά το φράγμα των €100,000

Post date:

Author:

Category:

Λίγο πριν τον ύστατο αποχαιρετισμό της Mitsubishi Motors από τη βρετανική αγορά στο τέλος του 2021, ένα άψογο Lancer Evolution VI Tommi Makinen, που ήταν το δημοσιογραφικό της αυτοκίνητο, βγήκε σε δημοπρασία. Και μόλις έγινε το πρώτο Tommi στην ιστορία που κατέρριψε τις £100,100. Με σημερινή ισοτιμία €116,000

Lancer Evolution VI Tommi Makinen

Αυτοκίνητο-αρρώστια το Lancer Evolution VI Tommi Makinen. Όπλο απ΄το χθες που, ξεκάθαρα και χωρίς υπεκφυγές, δεν έχει και δεν πρόκειται να έχει καμία σχέση με την επόμενη μέρα της εταιρείας

Update: To κόκκινο TME που βλέπετε κατοχυρώθηκε ως το πρώτο που κατάφερε να πιάσει ποτέ τέτοιο ύψος τιμής. Και να φανταστείς κανείς πως πρόκειται για το δημοσιογραφικό που έχει περάσει από ένα σωρό αγριεμένα χέρια. Όπως στο βίντεο παρακάτω


Οχήματα-σύμβολα σαν του λόγου του θα γίνουν ακόμα περισσότερο συλλεκτικά απ΄όσο ήδη είναι

Ενημερωτικά, το συγκεκριμένο είναι το δημοσιογραφικό το οποίο έχει κοσμήσει ουκ ολίγα βρετανικά περιοδικά στο πέρασμα των ετών. Παρόλα αυτά έχει διανύσει λιγότερα από 16,000 χιλιόμετρα ενώ έχει τύχει άψογης φροντίδας

- Διαφήμιση-

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το κατά πόσον αυτή αρκεί για τα άπειρα ανάποδα τιμόνια που έχει ζήσει στα χέρια του βρετανικού ειδικού Τύπου, αλλά έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται η Mitsubishi.

Αυτοκίνητο-όπλο, εμπειρία αξέχαστη. Και, σε προσωπικό επίπεδο, δε θα ξεχάσω ποτέ την ακαριαία αίσθηση, το τιμόνι-ξυράφι και την ενέργεια που μετέδιδε οδηγώντας το.

Όχι πως είναι το μόνο ενδιαφέρον Mitsubishi που βγαίνει στο σφυρί. Μαζί του άλλα δεκατρία αυτοκίνητα απ΄το στόλο της εταιρείας.

Mitsubishi Heritage Collection
Mitsubishi Heritage Collection

Μεταξύ άλλων, τα συγκλονιστικά γρήγορα Evo IX FQ-360 και Evo X FQ-440 -με το ”FQ” να παραπέμπει στο ”Fucking Quick”- καθώς και το ιδιαίτερο 3000GT.

Διαλέχτε πώρωση

Mitsubishi 3000 GT
Mitsubishi 3000GT

Mitsubishi-Evo VI-Tommi-Mäkinen-Edition

Photo: mitsubishi-motors.co.uk

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει