Βγαίνει στο σφυρί ένα μοναδικό Lancer Evolution VI Tommi Makinen

Post date:

Author:

Category:

Λίγο πριν τον ύστατο αποχαιρετισμό της Mitsubishi Motors από τη βρετανική αγορά, ένα άψογο Lancer Evolution VI Tommi Makinen που ήταν το δημοσιογραφικό της αυτοκίνητο βγαίνει σε δημοπρασία. Μαζί με όλο το στόλο της εταιρείας. Κύκνειο άσμα με συλλεκτικό χαρακτήρα

Lancer Evolution VI Tommi Makinen

Αυτοκίνητο-αρρώστια το Lancer Evolution VI Tommi Makinen. Όπλο απ΄το χθες που, ξεκάθαρα και χωρίς υπεκφυγές, δεν έχει και δεν πρόκειται να έχει καμία σχέση με την επόμενη μέρα της εταιρείας


Και ακριβώς για αυτό, οχήματα-σύμβολα σαν του λόγου του θα γίνουν ακόμα περισσότερο συλλεκτικά απ΄όσο ήδη είναι

Η συγκεκριμένη δημοπρασία ξεκίνησε την 1η Απριλίου και οι προσφορές θα κατατίθενται μέχρι και το τέλος του μήνα.

- Διαφήμιση-

Τότε είναι που θα προκύψει ο αγοραστής του Lancer Evolution VI Tommi Makinen που βλέπετε.

Ενημερωτικά, το συγκεκριμένο είναι το δημοσιογραφικό το οποίο έχει κοσμήσει ουκ ολίγα βρετανικά περιοδικά στο πέρασμα των ετών. Παρόλα αυτά έχει διανύσει λιγότερα από 16,000 χιλιόμετρα ενώ έχει τύχει άψογης φροντίδας

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το κατά πόσον αυτή αρκεί για τα άπειρα ανάποδα τιμόνια που έχει ζήσει στα χέρια του βρετανικού ειδικού Τύπου, αλλά έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται η Mitsubishi.

Αυτοκίνητο-όπλο, εμπειρία αξέχαστη. Και, σε προσωπικό επίπεδο, δε θα ξεχάσω ποτέ την ακαριαία αίσθηση, το τιμόνι-ξυράφι και την ενέργεια που μετέδιδε οδηγώντας το.

Όχι πως είναι το μόνο ενδιαφέρον Mitsubishi που βγαίνει στο σφυρί. Μαζί του άλλα δεκατρία αυτοκίνητα απ΄το στόλο της εταιρείας.

Mitsubishi Heritage Collection
Mitsubishi Heritage Collection

Μεταξύ άλλων, τα συγκλονιστικά γρήγορα Evo IX FQ-360 και Evo X FQ-440 -με το ”FQ” να παραπέμπει στο ”Fucking Quick”- καθώς και το ιδιαίτερο 3000GT.

Διαλέχτε πώρωση

Mitsubishi 3000 GT
Mitsubishi 3000GT

Mitsubishi-Evo VI-Tommi-Mäkinen-Edition

Photo: mitsubishi-motors.co.uk

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει