Βίντεο-δοκιμή: Ferrari 296 GTS. Η νέα εποχή στα supercar

Post date:

Author:

Category:

Η 296 είναι η πρώτη Ferrari χρησιμοποιεί κινητήρα V6 (σ.σ. η Dino δεν ήταν πραγματική Ferrari) και μάλιστα αυτός αποτελεί μέρος υβριδικού συστήματος

Ferrari 296 GTS


Μετά από δεκαετίες συνεχούς βελτίωσης, η Ferrari ώθησε τον V8 της στα όριά του και αποφάσισε να τον καταργήσει πριν από λίγα χρόνια, για να εξερευνήσει μια αρκετά πιο περίπλοκη τεχνολογία, που βέβαια είχε ήδη εξελίξει σε μεγάλο βαθμό με τη συμμετοχή της στη Formula 1, ενώ ταυτόχρονα είχε «δοκιμάσει» τους αγοραστές της με την πανίσχυρη SF90


Μια τέτοια αλλαγή όμως δεν είναι απλό ζήτημα για μια εταιρεία σαν τη Ferrari. Σίγουρα, μπορεί να πήρε αυτή την απόφαση λόγω των αυστηρών κανονισμών περί εκπομπών διοξειδίου από τους θερμικούς κινητήρες, αλλά η 296 δεν είναι μια… άσκηση χαμηλών ρύπων

Αντίθετα, υλοποίησαν την ιδέα με τον καλύτερο τρόπο δημιουργώντας ένα ριζοσπαστικό αυτοκίνητο.

Το όνομα της προέρχεται από τον κινητήρα της: 2,9 λίτρα, V6.

Αυτός έχει ιδιαίτερη αρχιτεκτονική 120 μοιρών, τοποθετείται πολύ χαμηλά και τα δύο turbo βρίσκονται σε διαμόρφωση “hot-V” από πάνω του για την απόλυτη απόδοση.

Μόνος, αποδίδει 663 ίππους αλλά μαζί με τον υβριδικό σύστημα αποδίδει συνολικά μέχρι 830 ίππους και 740Νm ροπής στους πίσω τροχούς, με την ηλεκτρική ροπή να είναι άμεσα διαθέσιμη κάθε στιγμή

Οι επιδόσεις της Ferrari 296 GTS είναι τρομακτικές: το 0-100 είναι τόσο γρήγορο που δεν το αντιλαμβάνεσαι και για το 0-200 χρειάζεται μόλις 7,6 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν είναι το μόνο νούμερο που εντυπωσιάζει καθώς από τα 200 χλμ./ώ. χρειάζεται 107 μέτρα για να έρθει σε πλήρη στάση

Διαβάστε περισσότερα στο auytotypos.gr

Πηγή / Photo: autotypos.gr


Ferrari SF90 2023 Spider Asseto

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει