Αυτό είναι το πρώτο από τις μόλις 135 μονάδες των BMW M3 GTS (E92) που κατασκευάστηκαν ποτέ. Μόνο σε πορτοκαλί. Με μόνο 176 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Σπάνιο και οδηγοκεντρικό πισωκίνητο

Αυτές τις μέρες το M3 GTS με σειριακό αριθμό «001» βγήκε προς πώληση. Ποιος τυχερός το απέκτησε;
Όταν η BMW αποφάσισε να κατασκευάσει το M3 GTS (το γένος Ε92), θέλησε να κάνει κάτι παραπάνω από τους αντιπάλους του, κυρίως τα Mercedes-Benz C63 AMG και Audi RS4
Bέβαια, από το στρατόπεδο της Στουτγάρδης υπήρξε και το Mercedes C63 AMG Black Series που επίσης ήταν σαφώς πιο επιθετική εκδοχή.
Παράλληλος στόχος της BMW ήταν να πλησιάσει περισσότερο τη λίγκα του GT3 RS της εποχής.


Το M3 GTS, αυστηρά σε πορτοκαλί, με σταθερά μπάκετ και «σίδερα» στο κόκπιτ, χωρίς πίσω κάθισμα και υπερκυβισμένο τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα (από 4.0 λίτρα σε 4.4 λίτρα), ήταν το σοβαρότερο «όπλο» της βαυαρικής εταιρείας

Το στροφάρισμα είχε ανέβει στις 8.300 σ.α.λ. και η ισχύς από τους 420 στους 450 ίππους. Kίνηση στον πίσω άξονα, εξαιρετικό ελεγχόμενο διαφορικό με ορατές ψύκτρες και μαύροι τροχοί – όλη η καλή πραμάτεια της BMW ήταν εντός του επιθετικού αμαξώματος

Το συγκεκριμένο
Παρότι η ημερομηνία κατασκευής των BMW M3 GTS ήταν το 2010, το συγκεκριμένο στην άδειά του γράφει ότι ταξινομήθηκε το 2013.
Είχε κρατηθεί ως μία ειδική περίπτωση καθώς ήταν το υπ’ αριθμόν 1 «κομμάτι» από τα 135 συνολικά; Άγνωστο. Το βέβαιο είναι ότι μεταφέρθηκε καινούργιο στη συλλογή ”The Best of M Collection”, στη Γερμανία, το 2018.

Το πιο πρόσφατο ιστορικό σέρβις σημειώθηκε εντός του 2015 με τον χιλιομετρητή στον αναλογικό πίνακα οργάνων να δείχνει μόλις 176 χιλιόμετρα.

Επίσης, παρότι δεν συνηθιζόταν, το συγκεκριμένο M3 GTS περιελάμβανε air-condition και ηχοσύστημα BMW Professional.
Μη βιάζεστε να χαρείτε, ωστόσο. Το εικονιζόμενο M3 GTS άλλαξε χέρια το σαββατοκύριακο, με τιμή πώλησης τα €269.375

Να παίξει το βίντεο
Αν θέλετε να δείτε άφθονη πλαγιολίσθηση με το BMW M3 GTS, παρέα με τα Mercedes C63 AMG Black Series και Porsche GT3 RS 4.0, αξίζει να φρεσκάρετε το σχετικό βίντεο με τις 3,7 εκατ. θεάσεις στο YouTube.
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.





































