Αυτές είναι οι πρώτες φωτό του αγωνιστικού VW Polo GTI R5

Post date:

Author:

Category:

Μια κλεφτή ματιά στην προετοιμασία του πρώτου VW Polo GTI κατηγορίας R5 το οποίο θα συμμετέχει στο αγωνιστικό καλεντάρι της νέας χρονιάς

Ήταν μόλις στα τέλη Οκτωβρίου όταν η VW με το Polo GTI R5 έκανε την αναγνωριστική του εμφάνιση της στο Ραλί Καταλωνίας  με τους Petter Solberg και Eric Camilli στη θέση του μπάκετ.

Το αγωνιστικό τμήμα της VW είχε, άλλωστε, ανακοινώσει λίγο καιρό πιο πριν τις προθέσεις της εταιρείας να εμπλακεί στην κατηγορία WRC2 με στόχο, όπως ήταν η επίσημη ενημέρωση, να «επιδείξει την ανταγωνιστικότητα του Polo GTI R5 στο υψηλότερο επίπεδο, σε διαφορετικές συνθήκες» και απέναντι στο κορυφαίο σύνολο τoυ Skoda Fabia αλλά και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό που αναμένεται απο τις ομάδες της Ford, Citroën, Hyundai και Peugeot.

Την περασμένη εβδομάδα, ο πρώτος πελάτης είδε το αυτοκίνητό του στις εγακαταστάσεις της αυστριακής BRR απ’ όπου προέρχονται και οι φωτό με τις όμορφες, πωρωτικές λεπτομέρειες.

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

VW-Polo-GTI-R52019-4drivers.gr

  • Database – VW Polo GTI R5

Κινητήρας: τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός

Κυβισμός: 1,600 ccm

Ισχύς: 272 hp / 5,500 rpm

Ροπή: 400 Nm / 4,000 rpm

Kιβώτιο: σειριακό 5 σχέσεων

Μετάδοση: μόνιμη τετρακίνηση, ελεγχόμενα διαφορικά σε εμπρόσθιο και πίσω άξονα

Ανάρτηση: McPherson, αμορτισέρ της ZF

Διαδρομή ανάρτησης: περίπου 180 mm στην άσφαλτο, 275 mm στο χώμα

Φρένα: τετραπίστονοι, αεριζόμενοι δίσκοι 

Τροχοί: 8 x 18 στην άσφαλτο, 7 x 15 στο χώμα

Βάρος: 1,230 kg (χωρίς τον οδηγό)

0-100: περίπου σε 4.1”

Τελική ταχύτητα: μέχρι 200 km/h – αναλόγως σχέσεων μετάδοσης

Photo: BRR.at

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει