Ναι, ύμνος στην Οδήγηση. Αυτό ήταν και παραμένει να είναι η Porsche 911 GT3. Ύμνος μιας άλλης κινητικότητας
Μέρος, πλέον, μίας γραμμής αίματος που δεν έγινε νερό, που συνέδεσε τον Πραγματικό Οδηγό με την Πραγματική Οδήγηση, αυτήν που ετοιμάζεται να μπει σε φάση αποστείρωσης και υπερπροστατευτισμού, τέτοιου μεγέθους που θα τον ζήλευε και ο Μεγάλος Αδελφός
Επί του τεχνικού; Σαφώς η μεγάλη είδηση δεν είναι η ισχύς
H περιοχή των +/- 500 PS είναι ένα ταβάνι για την ατμοσφαιρική GT3. Αν φτάνουν σε μια εποχή που γελάω όταν διαβάζουμε για 2,000 ηλεκτρικούς ίππους;
Ξαμολύστε τους (τους 500…) ακόμα και σε υπερανοιχτό δρόμο ή σε πίστα και θα ´χετε λάβει την απάντηση: περισσεύουν.
Η μεγάλη είδηση είναι τα διπλά ψαλίδια εμπρός.
Και αυτό γιατί όποιος έχει οδηγήσει μερικές 911 στη ζωή του, ξέρει πως η ελαφριά μουσούδα, ο αρχικός δισταγμός στο turn-in ήταν ανέκαθεν το σημείο γύρω απ´το οποίο έπρεπε να δουλέψεις στην είσοδο της καμπής
Με trail-braking, σχετικά αργή είσοδο και άλλα τέτοια οδηγοκεντρικά και άκρως ιδρυματικά στα οποία έχουμε αναφερθεί ένα κάρο φορές στο 4Drivers.
Μούρη μέσα
Τώρα όμως, απ´ ό,τι λένε τα reviews απ´ το εξωτερικό, το μπροστινό βρήκε τη μεστή του απόκριση που δε σου ανοίγει τροχιά με τίποτα και, ταυτόχρονα, εξακολουθείς να νιώθεις την “όλα πίσω” αίσθηση κατανομής για να μην περάσει ποτέ απ´ το μυαλό σου ότι η GT3 έγινε άλλο ένα εύκολο, βουτυροποιημένο “τα-κάνω-όλα-εύκολα” αυτοκίνητο.
Στροφάρει στο θεό, αεροδυναμικά σε καρφώνει με το έδαφος, βγαίνει και χειροκίνητη και είναι μάλλον κουραστική στη σπασμένη Μιχαλακοπούλου. Θα το ξεπεράσω…
Όσοι μπορούν, όσοι έχουν το ρευστό, όσοι δεν έχουν το κλειδί μιας τέτοιας για να το πετάνε επιδεικτικά στα άδεια, λόγω Covid, τραπεζάκια μιας καφετέριας, όσοι δε χρειάζονται συνοδεία από μπράβους για να κινηθούν σαν άλλοι Φαραώ της παραλιακής, ξέρουν πως αυτό εδώ το διαβολεμένο μηχάνημα είναι ένας ύμνος στην οδήγηση.
Και στους ύμνους ο πιστός ξέρει πως πρέπει να στέκεται προσοχή. Μπράβο στην Porsche που αντιστέκεται. Για όσο
Info/Photo: porsche.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.