Αλήθεια, τι τρώει ο Χάμιλτον; Τα πιάτα ημέρας του πρωταθλητή

Post date:

Author:

Category:

Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε σήμερα το πρώτο Grand Prix του 2021, στην πίστα του Μπαχρέιν. Και αναρωτιόμαστε πώς κρατιέται τόσο φιτ

Χάμιλτον διατροφή

Είτε συμπαθείς είτε αντιπαθείς τον Χάμιλτον, ο σεβασμός μάλλον είναι επιβεβλημένος. Φυσικό ταλέντο, πολλή δουλειά, πειθαρχία, fitness, διατροφή. Σύμφωνοι, βοηθά και το μονοθέσιο. Αλλά και έτσι να το πάρεις, δεν θα έφτανε o Λιούις σε 7 παγκόσμιους τίτλους έτσι τυχαία


Πλάκα-πλάκα ο Χάμιλτον, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 που έχει ήδη ισοφαρίσει το αντίστοιχο ρεκόρ του μεγάλου άτυχου, Μίκαελ Σουμάχερ, έφτασε 36 ετών

Ο αθλητής που το περιοδικό TIME τον συμπεριέλαβε στους 100 πιο επιδραστικούς ανθρώπους της χρονιάς ξεκίνησε τη φετινή σεζόν με νίκη μετά από ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα μάχη με τον πάντα εκρηκτικό 23-χρονο Βερστάπεν.

Δεν είναι και τόσο εύκολο να κρατάς το «καύσιμό» σου για διακρίσεις όντας χορτάτος εν μέσω σημαντικά νεότερων οδηγών στο grid που ξεκινούν την καριέρα τους «διψασμένοι». Όμως, ο βρετανός έχει ήδη συσσωρεύσει μεγάλη εμπειρία, οδηγεί ίσως το καλύτερο μονοθέσιο (αυτό της Mercedes Petronas) και έχει αποδεδειγμένα καντάρια οδηγικού ταλέντου

Ταυτόχρονα, έχει, εδώ και καιρό, ενταχθεί σε ένα σοβαρό πρόγραμμα φίτνες και διατροφής που τον έχει βοηθήσει να κρατιέται σε μια αξιοζήλευτη φυσική κατάσταση.

Ήδη εδώ και μερικά χρόνια ο Χάμιλτον είχε επιλέξει χορτοφαγική δίαιτα. «Τo έντερό μας είναι ο δεύτερος εγκέφαλός μας», είχε πει το 2017 στον Independent. Και έκτοτε, αντί να πίνει γάλα και να τρώει κρέας, αναζήτησε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης.

Δεν θα σταθώ στο ότι ο Χάμιλτον κάνει πάνω από 6 ώρες γυμναστήριο βάσει των αναφορών του στο Men’s Health, ούτε στο πώς διαχειρίζεται την αναλογία μυϊκής μάζας στο σώμα του. Μεγάλωσε κι αυτός, στα 36 του πια. Ακόμα δυσκολότερα; Αν προσθέσεις μυικό όγκο σε ώμους και χέρια, αυξάνεις το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, όπως λέει ο ίδιος

Χάμιλτον διατροφή

Ο άνθρωπος-κλειδί

Eκεί που θα σταθώ είναι η διατροφή που κατέληξε μαζί με μία κυρία, ονόματι Άντζελα Κούλεν, Performance Coach στο επάγγελμα, με στόχο να κάνει τη διαφορά.

Άντζελα Κούλεν

Αντί να πίνει γάλα και να τρώει κρέας αναζήτησε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης.

Όπως είχε δηλώσει, «είναι ένα δωρεάν πλεονέκτημα που μου δίνεται η ευκαιρία να εκμεταλλευτώ», εννοώντας την αποχή από τις κλασικές πηγές πρωτεΐνης. «Αν κανένας δεν το επιλέγει, είναι δικό του σφάλμα», πρόσθεσε.

Έκτοτε δύο δίδυμα τατουάζ υπάρχουν στους καρπούς των χεριών του με τη λέξη Loyalty. Αφοσίωση. Προσήλωση στον στόχο. 

Έτσι, λοιπόν, με ασκητική προσήλωση, ο Χάμιλτον προκειμένου να έχει σταθερότητα και συνέπεια στην απόδοσή του, τηρεί μια προσεκτικά σχεδιασμένη χορτοφαγική δίαιτα.



Τι τρως; Θα μας πεις, Λιούις;

  • Πρωινό

A. Πλιγούρι βρώμης – Υδατάνθρακες πασπαλισμένοι με ξηρούς καρπούς, μούρα και φρούτα

B. Αβοκάντο σε τοστ – Για αύξηση των καλών λιπαρών

C. Φασόλια σε τοστ – Ένα πιο βρετανικό πιάτο, με έναν απλό τρόπο για να προσλάβεις ίνες.

D. Τηγανίτες – Μια στοίβα στο πρωινό, είναι μια περιποίηση για χαλάρωση το καλοκαίρι και το χειμώνα.

  • Μεσημεριανό

E. Φυτικό μπέργκερ – Ο Χάμιλτον είναι ιδιοκτήτης της Neat Burger, μιας χορτοφαγικής αλυσίδας με έδρα το Λονδίνο.

Κάποτε, ενώ ήταν στην Ιαπωνία για το Grand Prix, του έστελναν αεροπορικώς καθημερινά από το Χονγκ Κονγκ φρέσκα vegan μπιφτέκια.

F. Κινόα – Σούπερ ενισχυμένα σιτηρά με μανιτάρια και σπανάκι

Χάμιλτον διατροφή
  • Βραδυνό

G. Πίτσα – Μη φαντάζεσαι τίποτα σπέσιαλ με μπέϊκον, πεπερόνι και τριπλές στρώσεις τυριών. Είπαμε, με λαχανικά

H. Κουσκούς και λαχανικά – Ολόκληροι κόκκοι, λαχανικά στον ατμό ή αργά μαγειρεμένα με φρέσκια σαλάτα

I. Ζυμαρικά – Χωρίς φόβο από υδατάνθρακες, ο Χάμιλτον χρησιμοποιεί τα ζυμαρικά ως βάση για πολλά πιάτα

Η συνέχεια επί της πίστας, στο επόμενο ραντεβού του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, στο Ιταλικό Grand Prix, στις 16-18 Απριλίου


Ferrari 488 GTB

Illustration: Ryan Melgar

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει