Οδηγήσαμε

Οδηγούμε Κia ΧCeed. Ωραίος ο νέος

Το στοίχημα στην Κορέα φαίνεται να ´χει ήδη κερδηθεί. Θέλω να πω ότι αν, δηλαδή, το πρώτο σκαλοπάτι ανόδου των ΚΙΑ / Hyundai ήταν να ξεπεραστεί η αντίληψη ότι τα αυτοκίνητά τους ήταν απλώς γερά, «τίμια» και «value for money», αυτό είναι τετελεσμένο. Πάμε για το επόμενο. Το XCeed είναι αυτό ακριβώς

MX-5 ND vs MX-5 NC. Οδηγούμε τις διαφορές του θρύλου

Το Mazda MX-5 είναι η μπαλαρίνα των δρόμων. Πανάλαφρο, ευκίνητο, ζωηρό. Μια διαφορετική περίπτωση στη σύγχρονη αυτοκίνηση

Κλέβοντας εκκλησία με το Hyundai i30 Fastback N

Με το Hyundai i39 Fastback N το μόνο που μένει είναι να ξεπεράσεις την κόμπλα τού να λες «έδωσα €30,000 για Hyundai». Αν την έχεις ακόμη. Γιατί αν έχεις απαλλάξει τον ψυχισμό σου από τέτοια κλισέ, θα ξέρεις ήδη πως η ευχαρίστηση είναι ακόμα περισσότερη όταν κλέβεις εκκλησία

Οδηγούμε το ημιαυτόνομο VW Passat

Τo VW Passat αποδεικνύει πως τα SUV δεν «σκότωσαν» ακόμη τα σεντάν. Και το ότι μπορεί να κινείται ημιαυτόνομα από τα 0 έως και τα 210 χλμ/ώρα, το καθιστά ως «γέφυρα» μεταξύ του τώρα και του μετά

Οδηγούμε το γενναιόδωρο SEAT Tarraco 1.5 TSI

Με το SEAT Tarraco οδηγείς με γραμμές, σημαδεύεις σωστά και περνάς. Είναι η συνταγή που κολακεύει - δείγμα της φιλοσοφίας της εταιρείας. Αλλά και αυτή που θα επιτρέψει σε μια μεγάλη «βεντάλια» οδηγών, ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να αισθανθεί φιλικά, ασφαλής και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις

Οδηγούμε νέο Mitsubishi L200. Σαράντα χρόνια σκληράδας

Το Mitsubishi L200 ενώ παραμένει ένα σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς, δεν κοπανάει. Ακόμα και κουτρουβαλώντας σε άγαρμπες βουνίσιες κατηφόρες, δεν ακούς περίεργους ήχους από τους συνδέσμους. Ταξιδεύεις ξεκούραστα. Δεν τιμωρείσαι