Οδηγήσαμε

Οδηγούμε το κορυφαίο Ford Kuga Plug-In Hybrid των 225 ίππων. Μακράν

Η κορυφαία έκδοση του Kuga συνδυάζει καύσιμο και Plug-in σε μία θεωρητική αυτονομία +1,000 χιλιομέτρων. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 9,2'', η κατανάλωση κατεβαίνει στα 4,2 lt/100 km και, ταυτόχρονα, ο καλός οδηγός θα βρει στέγη σε ένα SUV που του υπενθυμίζει πως ο προορισμός σ' αυτή τη ζωή δεν είναι να 'ναι καρπερός και να γεμίζει πίσω καθίσματα με παιδιά. In Blue Oval we trust

Στροφάροντας με τη Hyundai. Από το Tucson στο i20 N με μία εταιρεία που πάει «τρένο»

Οδηγώντας το νέο Tucson απολαμβάνεις τη μόνωση και την αδιαφορία για εργολαβικές ανωμαλίες αλλά χωρίς να έχεις την αίσθηση πως βρίσκεσαι σ' ένα αργών αντιδράσεων SUV. Και μόνο σε συνθήκες έντονης πίεσης θα εμφανίσει μία ελαφριά τάση υποστροφής, η οποία και θα εξαληφθεί από το διακριτικό ESP

Τέρμα αντρική: Οδηγώντας την Porsche 911 GT3 RS (997)

Αν οι Porsche γενικά έχουν σκόπιμα διατηρήσει αυτή την τραχύτητα, αυτήν τη σχετικά ακατέργαστη αίσθηση για να σε κάνουν να αισθάνεσαι μέρος μιας μηχανικής αλυσίδας, τότε η RS σε πρώτη επαφή κάνει μια απλή Carrera να δείχνει λιμουζίνα

Porsche 911 Carrera S vs Cayman S. Αυτοκίνητα που αγαπήσαμε

Ποτέ άλλοτε ένας σπουδαίος θύτης δεν κινδύνευσε να γίνει θήραμα από το ίδιο του το σόι. Αυτή ήταν η δοκιμή της 911 Carrera S vs Cayman S, μερικά χρόνια πριν. Ελάχιστο ντίτζιταλ, φουλ οδήγηση

Ηλεκτροσοκαριστικά γρήγορη. Οδηγούμε Porsche Taycan 4S

Πριν καν πατηθεί το μπουτόν της μίζας στην Taycan 4S το κύριο, καίριο και ζωτικό ερώτημα είναι ένα: μπορεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να έχει οδηγικό ενδιαφέρον;

Βελτιώνοντας το Mitsubishi Evo 9. Η εξομολόγηση

Το Mitsubishi Evo σού κάνει μια αρρωστημένη πλάκα. Λόγω κάποιας ιδιομορφίας του ντεπόζιτου, ίσως. Ταξιδεύεις, φτάνεις στον προορισμό σου. Δείκτης χαμηλά. Σβήνεις. Μετά από λίγο ξανανάβεις. Δείκτης χαμηλότερα! Καίει και σβησμένο