Πατέρας και γιος κρατούν ζωντανές τις Jaguar XJ220 (vid)

Post date:

Author:

Category:

Η άγνωστη ιστορία πίσω από μια αντρική φροντίδα για ένα supercar που ούτε η ίδια η Jaguar μπόρεσε να στηρίξει. True story για μόλις 275 κομμάτια.

O πρώτος βρετανός δημοσιογράφος που είχε οδηγήσει τη XJ, είχε βγει απ’ τη φουτουριστική καμπίνα και είχε πει πως η επιτάχυνση ήταν ωμή και μπρουτάλ.

Και είχε δίκιο, γιατί το 1992 που παρουσιάστηκε, ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, το πρώτο που έσπασε το φράγμα των 200 μιλίων την ώρα (320 χιλιόμετρα) με μια τελική 343 km/h ενώ ήταν και το πιο γρήγορο στο Nordschleife με χρόνο 7:46.36

To ρεκόρ το κράτησε για δυο χρόνια για να ξεπεραστεί από την τριθέσια McLaren F1 που σημείωσε την εξωπραγματική, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, ταχύτητα των 372 km/h.

Όμως όσο σημαντική ήταν για την ιστορία των mega-supercars η XJ, άλλο τόσο καθοριστική κατέληξε για την ίδια την εταιρεία.

Γιατί ενώ η Jaguar είχε πάρει προκαταβολές για 1,500 μονάδες, η οικονομική κρίση που έπληξε στις αρχές των ’90s την αγορά των ακριβών αυτοκινήτων όσο και η μεταγενέστερη αδυναμία της να παρέχει την τεχνική υποστήριξη που χρειάζονταν τα μόλις 275 κομμάτια που τελικά κατασκευάσε, την έφεραν σ’ ένα σχεδόν έσχατο οικονομικό όριο

Και από ‘κει αρχίζει η ιστορία και η εμπλοκή της Don Law Racing, ενός μικρού σε μέγεθους εξειδικευμένου σε Jaguar συνεργείου στο οποίο υ η »μαμά» εταιρεία στράφηκε για βοήθεια.

Το video λέει πολλά περισσότερα. Mιλά ο πατέρας, το μυαλό-δεξαμενή, Don Law, και ο γιος του, Justin, ο οποίος συμμετείχε σε αγώνες με το αυτοκίνητο.

Μαζί και η σχέση δυο ανθρώπων που ζουν, δουλεύουν και είναι υπερήφανοι για το ότι είναι αυτοί που κρατούν τις μοναδικές XJ σε ζωή.

Photo: YouTube

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»