Πώς να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο

Post date:

Author:

Category:

Η βίβλος του γκουρού της F1 και Τεχνικού Διευθυντή της Red Bull racing, Αdrian Newey, μόλις εκδόθηκε. Και είναι πολλοί αυτοί που την περίμεναν

Oι περισσότεροι συμφωνούν πως ο Adrian Newey είναι ο πιο χαρισματικός άνθρωπος που κυκλοφόρησε σε σχεδιαστήρια και πιτς της F1 και των IndyCar τα τελευταία χρόνια. Αεροδυναμιστής, race engineer, σχεδιαστής, τεχνικός διευθυντής και εξίσου επιτυχημένος σε όλα τα παραπάνω.

Τα αυτοκίνητά του έχουν κατακτήσει περισσότερους από 150 τίτλους στη Formula 1, έχει κερδίσει περισσότερες φορές απ΄οποιονδήποτε άλλον το Πρωτάθλημα Κατασκευαστή (το οποίο είναι κι αυτό που μετράει »ηθικά» περισσότερο για το δικό του πόστο ανεξαρτήτως του ότι το Πρωτάθλημα Οδηγών έχει περισσότερη αίγλη) με τρεις διαφορετικές ομάδες και είναι αυτός με τα μονοθέσια του οποίου οδηγοί της F1 έχουν κερδίσει έξι πρωταθλήματα.

Το βιβλίο του » How to build a car» ενσωματώνει όλη του τη ζωή, ιδιαίτερες λεπτομέρειες, ανέκδοτα σχέδια (ο Newey άρχισε να σχεδιάζει στα 12 του χρόνια) και όλη τη διαδρομή μιας τεχνολογικής ευφυίας που σημάδεψε τη γενιά του. 

Το εξώφυλλο της έκδοσης του βιβλίου του Adrian Newey που μόλις βγήκε για αγορά στα ψηφιακά βιβλιοπωλεία

Η έκδοση είναι σκληρόδετη, δεν είναι διαθέσιμη σε ψηφιακή μορφή, θα κοστίζει το ταπεινό ποσόν των 17 δολαρίων μόλις βγει στον »αέρα» την 1η Νοεμβρίου ενώ μπορείτε να κάνετε προπαραγγελία εδώ

Με την ευκαιρία, δείτε τον Adrian Newey να οδηγεί στον εξομοιωτή της Red Bull Racing καθώς κάνει μερικά ενδιαφέροντα σχόλια.

Photo: Red Bull / Amazon

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

4Drivers Team
4Drivers Team
«Η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγείς βαρετά αυτοκίνητα» είναι το motto του 4Drivers. Φροντίζουμε να το θυμόμαστε. Οδηγούμε, διαβάζουμε, χανόμαστε στον ψηφιακό ωκεανό, ονειρευόμαστε το αυτοκίνητο με το οποίο θα «κλείσουμε» ως οδηγοί και ανταλάσσουμε απόψεις χωρίς να ανήκουμε σε καμία μπράντα, σε κανένα «στρατόπεδο». Μόνο ελευθερία γνώμης και σεβασμός για το σωστό, καλοσχεδιασμένο αυτοκίνητο απ' όπου και αν προέρχεται. Στο ενδιάμεσο όλων των παραπάνω, υποτίθεται πως γράφουμε κείμενα. Just Journalism.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της