Διπλές βάρδιες στη Ferrari. Nέοι και πλούσιοι στην ουρά

Post date:

Author:

Category:

ferrari εργοστασιο

 

Τον επόμενο χρόνο η Ferrari σχεδιάζει να παράγει περισσότερα από 9.000 αυτοκίνητα. Πόσο άραγε περιμένουν οι έχοντες στην ουρά για το αυτοκίνητο των ονείρων τους;

Η Ferrari σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της το επόμενο έτος, καθώς απολαμβάνει μια τεράστια αύξηση στις παραγγελίες των πελατών. Για να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση, σχεδιάζει να διπλασιάσει τις γραμμές συναρμολόγησης. 

 

Σύμφωνα με το Bloomberg, κάποια στελέχη που δεν θέλησαν να κατονομαστούν ανέφεραν πως ”η Ferrari σκοπεύει να φτάσει τον ετήσιο στόχο των 9,000 οχημάτων νωρίτερα από το αναμενόμενο”.

 

Η αύξηση της παραγωγής αποτελεί μέρος του σχεδίου του διευθύνοντος συμβούλου της Ferrari, Sergio Marchione, να επιτύχει υψηλότερα κέρδη τα επόμενα δύο χρόνια και, μάλιστα, να ξεπεράσει τις 10.000 μονάδες στις ετήσιες πωλήσεις.

 

Επίσης, το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας  θα διαδραματίσει βασικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική, η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως στις αρχές του επόμενου έτους, όταν ο Marchionne θα διανύσει την τελευταία του χρονιά στο ηγετικό τιμόνι της εταιρείας.

 

Το νέο πενταετές πρόγραμμα θα διαρκέσει μέχρι το 2022 και θα περιλαμβάνει περισσότερα υβριδικά μοντέλα για να τηρηθούν οι αυστηρότεροι περιβαλλοντικοί κανονισμοί. Οι νέες ”πράσινες” Ferrari θα ελκύσουν “νέους, πλούσιους αγοραστές” και η υβριδική τεχνολογία θα τύχει εφαρμογής σε κάθε νέο Ferrari που πωλείται από το 2019 και εντεύθεν.

Σήμερα, η εταιρεία απολαμβάνει μια λίστα αναμονής για περισσότερους από 12 μήνες για μερικά από τα μοντέλα της αλλά η Ferrari, ως στρατηγική, θα πουλά πάντα ένα αυτοκίνητο λιγότερο από τη ζήτηση της αγοράς – αυτή είναι η συνταγή, κατά Marchionne, για να διατηρηθεί το exclusivity της εταιρείας. 

Τέλος, η Ferrari είναι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τις καλύτερες επιδόσεις στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης φέτος, με αξιοσημείωτο κέρδος 83% και εκτιμώμενη αξία της εταιρείας στα 20,1 δισ. δολάρια.

Info: Bloomberg

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει