Μα τι πίνεις; Το πρόγραμμα fitness του Mikkelsen

Post date:

Author:

Category:

fitness Mikkelsen

 

Η καταπόνηση είναι δεδομένη στο WRC. Ποιο είναι το πρόγραμμα fitness του εργοστασιακού οδηγού της Citroën, Andreas Mikkelsen, για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις; Όχι, δεν έχει κοψίδια

#Nα είσαι fit για αγώνα, όχι για την παραλία

Τα πάντα στο WRC είναι με ακρίβεια μελετημένα και μεταξύ αυτών γίνεται τεράστια προσπάθεια από την πλευρά της ομάδας για να περιορίσει το βάρος στο ελάχιστο δυνατό. Πρέπει να κάνω κι εγώ το ίδιο.

 

Το μυϊκό μου σύστημα προπονείται με σκοπό τον αγώνα και όχι την παραλία. Αυτό σημαίνει πως χρειάζομαι δύναμη και ενέργεια αλλά όχι περισσότερους μύες από όσους απαιτούνται.

 

Όταν κάνω ελεύθερα βάρη, χρησιμοποιώ λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις.

Από τη μια δεν χρειαζόμαστε τεράστια χέρια αλλά απ’ την άλλη πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να χειριστούμε το αυτοκίνητο σε περίπτωση που αυτό μείνει από υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι.

 

#Βεβαιώσου πως θα αντέξεις

Αφιερώνω μεγάλο μέρος της προπόνησής μου στο θέμα της αντοχής, καθώς πρέπει να είμαι σε θέση να διατηρώ την αυτοσυγκέντρωσή μου ακόμα κι όταν μέσα στο κόκπιτ έχει πολλή ζέστη.

 

Για αυτό το σκοπό κάνουμε πολλά intervals (διαλειμματική προπόνηση με αυξομειώσεις στην αερόβια επιβάρυνση), που ομολογώ δεν είναι και ό,τι αγαπώ περισσότερο.

 

Η έντονη αερόβια προπόνηση είναι δύσκολη αλλά έχεις αυτό το ωραίο συναίσθημα όταν την έχεις »βγάλει».

Mikkelsen vw

Φαντάσου, τώρα, να μείνεις από υδραυλική υποβοήθηση στη φουρκέτα…

 

Mikkelsen fitness

O 28χρονος Noρβηγός Andreas Mikkelsen μέχρι το 2016 έτρεχε με την εργοστασιακή ομάδα της VW. Φέτος το καλοκαίρι πήρε μεταγραφή για το υπόλοιπο της σεζόν του 2017 στην ομάδα της Citroën ενώ το πλήρες πρόγραμμα του WRC θα τον βρει πίσω απ΄το τιμόνι της Hyundai

#Η σταθερότητα του κορμού έχει σημασία

Αναφέρομαι στην περιοχή των κοιλιακών και της μέσης όπου κάνω πολλές ασκήσεις με τη swiss ball.

 

Με το συνοδηγό μου γινόμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί στη φάση της προπόνησης. Εκείνος είναι καλύτερος στα αερόβια αλλά εγώ τον κερδίζω στις ασκήσεις κορμού.

 

#Παίξε σκουός

Συχνά παίζω εξοντωτικά δυο ώρες σκουός. Βοηθάει ιδιαίτερα το συντονισμό μεταξύ ματιού-χεριών ενώ ενισχύει και το αερόβιο κομμάτι.

 

#Κάνε διάλειμμα

Δεν προπονούμαι κάθε μέρα. Οι μέρες των αγώνων είναι πολύ στρεσογόνες και βέβαια ταξιδεύουμε αρκετά.

Όταν επιστρέφουμε φορτίζω τις μπαταρίες μου και χαλαρώνω. Παίζω με το σκύλο, πάω για ψάρεμα ή για ψώνια.

Info/Photo: RedBull

 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»