Σταύρος Γρύλλης: ο έφηβος που ντριφτάρει επαγγελματικά

Post date:

Author:

Category:

Σταύρος Γρύλλης

Για τον Σταύρο, τον νεαρότερο και πιο επιτυχημένο επαγγελματία drifter στον κόσμο έχουμε ξαναγράψει στο 4Drivers. Αυτή τη φορά, στο Παγκύπριο Πρωτάθλημα Drift, η BMW του είχε μερικές »αντιρρήσεις»

Όπως γράφει ο ίδιος ο Σταύρος στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, »μετά από τρεις μήνες βρέθηκα και πάλι στην Achna Speedway για τον 3ο γύρο του παγκύπριου πρωταθλήματος Drift (Power Drift Club Championship). Το αυτοκίνητό μου, δυστυχώς, δεν ήταν και πολύ συνεργάσιμο αυτή την φορά.

Για το λόγο αυτό κατέκτησα την 11η θέση στα μονά βαθμολογημένα, λόγω απώλειας πίεσης στην τουρμπίνα. Στην συνέχεια, στη διαδικασία των διπλών αναμετρήσεων, αφού αντιμετώπισα και κέρδισα τον Άνδρο Αντωνίου, έπρεπε να αντιμετωπίσω τον Ανδρέα Ανδρέου. Κατά τη διάρκεια αυτής της αναμέτρησης στο αυτοκίνητο μου έσπασε το κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, δεν είχα την δυνατότητα να συνεχίσω τον αγώνα και τερμάτισα στη 12η θέση. Την επόμενη ημέρα, μετά από υπεράνθρωπες προσπάθειες του μπαμπά μου, που κάτω από συνθήκες πίεσης χρόνου επισκεύσε τη ζημιά πριν επιστρέψουμε Κω (σ.σ. όπου είναι ο τόπος διαμονής του Σταύρου), το αυτοκίνητό μου ήταν πάλι έτοιμο για τον επόμενο αγώνα».

Ο μπαμπάς του Σταύρου, κ. Μιχάλης Γρύλλης, είναι ο άνθρωπος που υποστηρίζει με όλους τους δυνατούς και αδύνατους τρόπους το γιο του, Σταύρο. Ετοιμάζει τα αυτοκίνητα, προστατεύει, ενθαρρύνει, επιβραβεύει, στηρίζει. Μετά και από προσωπική συνομιλία που είχαμε μαζί του, μας είχε σχολιάσει τον ακόμα καλύτερο, πιο ανταγωνιστικό »εξοπλισμό» που ετοιμάζει για τον νεαρό drifter, το πολύ δυνατό Toyota AE86, με το οποίο ο Σταύρος έκανε την εμφάνισή του, στις αρχές του μήνα στην πίστα των Μεγάρων.

Παιδί χαμηλών τόνων, καλός στο σχολείο, μέσα από μια πολύ δεμένη οικογένεια και με τρομερό ταλέντο σ΄ αυτό που κάνει. Εφηβικός πρεσβευτής του motorsport. 

Photo: Sparky Films

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει