Τιμώντας τη Sabine Schmitz με μια στροφή. Η ξανθιά ζει

Post date:

Author:

Category:

Η Sabine Schmitz, οδηγός αγώνων, παρουσιάστρια, παθιασμένη με την οδήγηση, αυτή που ΄ξερε το Νίρμπουργκρινγκ σαν την παλάμη της, «έφυγε» πριν λίγους μήνες στα 51 της χρόνια. Όμως η πιο γρήγορη ξανθιά στον κόσμο θα «ζει» στην αγαπημένη της πίστα

Sabine Schmitz

Είτε στους αγώνες είτε ως συμπαρουσιάστρια σε εκπομπές των Top Gear και Fifth Gear είτε ως οδηγός του Ring Taxi, η Sabine Schmitz ήταν με το χαμόγελο στα χείλη. Και, βέβαια, fucking fast


Update: Η Σαμπίν ζει. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη στροφή της πίστας του Νίρμπουργκρινγκ που δανείζεται το όνομά της προς τιμήν της πρόωρα χαμένης πρέσβειρας του Νορντσλάιφε

Μία σωστή, τιμητική κίνηση για τη συμπαθέστατη Sabine που έζησε από τα παιδικά της χρόνια στην περιοχή κοντά στην πίστα


- Διαφήμιση-

Είναι εκείνη η άβολη στιγμή που σκρολάρεις το κινητό σου και κοντοστέκεσαι με το στόμα ανοιχτό. «Όχι, ρε πούστη μου »…

Για όσους αγαπούν την αυτοκίνηση, δε χρειαζόταν επίθετο. Μία ήταν η Sabine.

Το λήμμα της προστέθηκε ήδη στη Wikipedia με ημερομηνία γέννησης και θανάτου: 14 Μαΐου 1969 – 17 Μαρτίου 2021

Ήδη από το 2017 πάλευε με έναν επίμονο καρκίνο, το πήγαινε καλύτερα, χειροτέρεψε επί Covid και o επικεφαλής επικοινωνίας της Aston Martin F1 ανακοίνωσε στο Twitter το θάνατό της.

Μία ήταν η Sabine

Ακόμα και όσοι από εμάς δεν τη γνωρίσαμε από κοντά, είναι σα να χάνεται ένας «δικός μας» άνθρωπος.

Top Gear
Η Σαμπίν Σμιτς με τους παρουσιαστές του Top Gear

Η Sabine Schmitz γεννήθηκε και μεγάλωσε γύρω από το Νίρμπουγκρινγκ, έτρεξε ως επαγγελματίας οδηγός με BMW και Porsche, έγινε γνωστή στο μαζικό κοινό ως «η ταχύτερη οδηγός ταξί στον κόσμο» και ήταν καθολικά συμπαθής.

Την αποχαιρετούμε με εκείνο το επικό βίντεο, οδηγώντας τη BMW M5 στο «σπίτι» της. H Sabine είχε κάνει περισσότερους από 15,000 γύρους στο Νορντσλάιφε. Αυτός ήταν ο τελευταίος. RIP


Τζιοβάνα Αμάτι F3

Photo: porsche.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει