Ibiza: ξεχάστε τις οθόνες. Μετράει το σασί

Post date:

Author:

Category:

Seat Ibiza 2017

 

Η σημασία του να φοράς πρώτος το καλό σασί της »μαμάς» VW

Όπως μας έλεγε ένα στέλεχος της αγοράς, »ο περισσότερος κόσμος αποφασίζει με βάση την οθόνη». Δεν χρειάζεται εξήγηση, η ζωή μας όλη είναι πλέον επί της οθόνης. Μεγάλης, μικρής, μεσαίας, tablets, κινητά, lap και desk μας εθίζουν να τη θέλουμε παντού.

 

Όμως, σύμφωνα με τις δηλώσεις που έγιναν στην παρουσίαση του τελείως νέου Seat Ibiza προ ολίγων εβδομάδων στην Ισπανία, το νέο αυτοκίνητο θα είναι »ένα μεγάλο βήμα μπροστά» όσον αφορά τη σχεδίαση, την ασφάλεια, την απόδοση αλλά και την άνεση (στοιχείο που το τελευταίας γενιάς Ibiza δεν είχε στο φόρτε του).

 

Mπορείτε να το δείτε στην επίσημη διεθνή ιστοσελίδα της Seat εδώ.

 

Αλλά ξέρετε κάτι; Δεν θα είναι αισθητά καλύτερο επειδή θα έχει μια touch οθόνη 8 ιντσών με δυνατότητα Apple CarPlay, Android Auto και τη γνωστή MirrorLink πoυ »προτζεκτάρει» το κινητό σου σ’ αυτήν. 

 

Βασικά, θα είναι καλύτερο επειδή είναι το πρώτο supemini του ομίλου που »φοράει» το σασί με τον κωδικό MQB A0. Το Polo, για παράδειγμα, που θα ακολουθήσει αργότερα στη χρονιά, θα τη »φορέσει» δεύτερο. Λευτεριά στα P.I.G.S.

 

Nαι, είναι αυτή, η νέα πλατφόρμα, που βοήθησε τους μηχανικούς ώστε να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα dynamics του αυτοκινήτου, την ποιότητα κύλισης και την άνεση πάνω από τις εργολαβίες του Σ.Κ.Ε.Ε.* καθώς η ακαμψία έχει αυξηθεί στο 30%.

 

Το νούμερο, το 30% λέμε, είναι εντυπωσιακό. Και δεν υπάρχει κανείς που να είχε οδηγήσει το υπάρχον Ibiza και να ένιωθε πως έπασχε στιβαρότητας ή είχε συμπτώματα »ζελέ». Καμία σχέση. 

 

Οθόνες υπάρχουν κατά χιλιάδες στα ράφια και όσο δημοκρατικοποιείται η τεχνολογία τόσο κατεβαίνουν και οι τιμές των προμηθευτών. Το ζουμί αλλά και τα χρήματα επένδυσης, το επίπονο R&D και οι άπειρες ώρες του fine-tuning βρίσκονται στο πλαίσιο, αυτό το άγνωστο.

 

 Αυτό που δεν φαίνεται με την πρώτη. Αλλά που το καταλαβαίνει ο πραγματικός οδηγός, ανάλογα πάντα με το οδηγικό του database, όταν πιέσει, εστιάσει.

 

Σύμφωνοι, και μια οθόνη δεν βλάπτει

* Σ.Κ.Ε.Ε. (Σύλλογος Κατάπτυστων Εργολάβων Ελλάδας) #λεξικό αγνώστων όρων 4Drivers

 

Photo: seat.com 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»