Όλοι έχουμε μία garage queen. Τι πρέπει να ξέρουμε στην ακινησία

Post date:

Author:

Category:

Μέχρι σήμερα ο όρος «garage queen» αναφερόταν στα αυτοκίνητα, συνήθως κλασικά και μεγάλης αξίας, που τα είχαν επενδυτές στο γκαράζ ως επένδυση. Last year

Car garage

Γιατί πλέον, λόγω κορωνοϊού, καραντίνας και λοιπών συμπαρομαρτούντων, τα καθημερινά μας αυτοκίνητα έγιναν κι αυτά garage queens. Ακινησία, sms για τις μικρότερες μετακινήσεις, σκόνη και παρκάρισμα. Μερικές συμβουλές για το τι πρέπει να κάνουμε μέχρι να περάσει το εμπάργκο


Κανείς δεν ξέρει πόσο θα τραβήξει η ιστορία. Καλά Χριστούγεννα και βλέπουμε;

Ζούμε ένα νέο case study – πρωτόγνωρο. Μαζί και τα αυτοκίνητά μας που αν είχαν μιλιά θα παρακαλούσαν για μια σβέλτη βόλτα να ξεμουδιάσουν τα σκέλη τους.

- Διαφήμιση-

Σύμφωνοι, πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ κάτι γίνεται. Γενικά, πάντως, καλό είναι να θυμόμαστε μερικά, γνωστά λίγο-πολύ, πραγματάκια. Κάτι σαν φροντίδα μιας garage queen.

Tα tips της ακινησίας

  • Φροντίζουμε το αυτοκίνητο να είναι καθαρό. Η σκόνη, οι άτιμες οι κουτσουλιές ή το αλάτι (για όσους μένουν σε παραθαλάσσιες περιοχές) είναι μικροί αλλά υπαρκτοί εχθροί του αμαξώματος.
  • Το ιδανικό είναι ένα κλειστό γκαράζ – ναι, σιγά το νέο. Αν δεν υπάρχει, φροντίζουμε το σημείο που θα το παρκάρουμε. Όχι κάτω από δένδρα (έχω συγκεκριμένη θεωρία για το πώς το άτιμο το πεύκο είναι κάτι σαν την ιερή αγελάδα της Ελλάδας αλλά δεν είναι του παρόντος και θα πέσουν να με φάνε οι σκληροπυρηνικοί οικολόγοι), όπου ρετσίνι, φύλλα και άλλα κακουργηματικά στοιχεία κλείνουν της υδροροές της αγαπημένης μας garage queen μας και «τρώνε» το χρώμα.
BMW πλύσιμο garage queen

Η κουκούλα

  • Αν είναι δυνατόν, έχουμε μια καλής ποιότητας κουκούλα. Όχι τις φτηνιάρικες των €30 που πουλάνε δεξιά και αριστερά. Αυτές περισσότερο κακό κάνουν παρά καλό. Εγκλωβίζουν την υγρασία και αν το αυτοκίνητό μας μείνει για καιρό χωρίς να το ξεκουκουλώνουμε, το χρώμα μπορεί να «ματάρει».
  • Σε συνέχεια του παραπάνω, η κουκούλα πρέπει να εφαρμόζει σα γάντι στο αμάξωμα. Πολλές, τύπου unisex, αφήνουν κενά, ο αέρας φυσάει, την ψιλομετακινεί και ό,τι σωματίδια σκόνης υπάρχουν πάνω στο μέταλλο τρίβονται και άσ’ τα να πάνε.
  • Τέλος, η «κουκού» εννοείται πρέπει να τοποθετείται σε καθαρό αυτοκίνητο. Αλλιώς, δεν τη βάζουμε.
  • Αν έχουμε roadster, cabriolet και τα σχετικά ξεσκούφωτα, την ανοίγουμε και κλείνουμε καμιά φορά την εβδομάδα για να κινούνται οι μηχανισμοί. Επίσης, καλό είναι να εφαρμόσουμε κάποιο υλικό προστασίας. Πλέον, χρόνος υπάρχει.

Οι λεπτομέρειες

  • Κλείνουμε τους αεραγωγούς του συστήματος θέρμανσης και ψύξης για να απομονώσουμε την καμπίνα από μικροοργανισμούς και σκόνη
  • Εννοείται το όχημα το βάζουμε μπροστά. Τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Το αφήνουμε για μερικά λεπτά, να ζεσταθεί το λάδι, να κυκλοφορήσουν τα υγρά.
  • Ανοίγουμε, κλείνουμε παράθυρα για μην σκληρύνουν τσιμούχες.
  • Ανοίγουμε τον κλιματισμό ή το air condition ή το καλοριφέρ για να υπάρχει λίπανση στα σωληνάκια. Το αφήνουμε για κανα πεντάλεπτο, στέλνουμε κανά sms, χαζεύουμε στο fb, κάνουμε ό,τι θέλουμε τεσπά.
  • Το πάμε μια γύρα στο τετράγωνο. Για να μην τετραγωνοποιηθούν τα ωραία, στρογγυλά μας ελαστικά. Must. Σύμφωνοι, συνδυαστικά με προμήθειες για το σπίτι.
  • Ψυχολογική συμβουλή. Μπαίνουμε μέσα, ακούμε κανα τραγουδάκι, περνάμε μερικά λεπτά μαζί του με κλειστά παράθυρα.

Νιώθουμε κοντά του, το αγαπάμε, μας λείπουν οι ωραίες, γερές βόλτες μαζί του. Μάλλον του λείπουν κι αυτού. Είναι η βασίλισσα του γκαράζ, η απροσδόκητη garage queen. Και θέλει κι αυτή το γνωστό TLC (tender, love, care)


Δρόμος καραντίνα

Photo: 4Drivers.gr / MikaThetoolhunter

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει