Μετά από πολλή αναμονή, teasers και φημολογίες, το νέο Subaru WRX αποκαλύφθηκε. Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες για ένα αυτοκίνητο που θα θέλαμε να δούμε επί ευρωπαϊκού εδάφους
Η παράδοση και η «φανέλα» είναι βαριές για ένα θρυλικό κωδικό που επιστρέφει ξανά στο προσκήνιο του Πραγματικού Οδηγού. Ή, τουλάχιστον, αυτό θέλουμε να ελπίζουμε. Έστω και αν το πιθανότερο είναι πως δε θα το δούμε στη βρυξελλο-κρατούμενη Ευρώπη
Η τετράθυρη σεντάν φόρμα είναι πάλι εδώ
Όπως και ο μεγάλος αεραγωγός στο καπό να ταΐζει φρέσκο αέρα στον επίπεδο κινητήρα. Οι θόλοι, επίσης.
Όχι, πάντως, μια μεγάλη πίσω φτερούγα που παραδοσιακά συνοδεύει τις εκδόσεις STi.
Για την ώρα, αυτό που ισχύει είναι η νέα εκδοχή του κινητήρα των 2,4 λίτρων, απόδοσης 271 ίππων. Ίσως λιγότεροι απ’ όσους θα περίμεναν οι θερμόαιμοι petrolheads του 2021 αλλά αυτό είναι. Μαζί με μία αύξηση της ακαμψίας της τάξης του 30%
Ο συνδυασμός της αποτελεσματικής και άψογα ζυγισμένης, συμμετρικής τετρακίνησης της Subaru είναι πάλι εδώ και πιθανότατα έχουμε να κάνουμε με ένα ”old school” πραγματικό αυτοκίνητο για τον Πραγματικό Οδηγό – παρά τη σχετική ομογενοποίηση του σασί
Κάτω από το επιθετικό αμάξωμα βρίσκεται η πλατφόρμα με τον κωδικό ”Subaru’s Global Platform”.
Κιβώτιο διαθέσιμο κλασικά με 6-άρι χειροκίνητο και αυτόματο CVT, για το οποίο επιτρέψτε μας να έχουμε αμφιβολίες για το κατά πόσον είναι συμβατό ένα κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης με ό,τι παραδοσιακά πρεσβεύει ένα WRX.
Στην τελευταία περίπτωση, πάντως, στην έκδοση GT με το CVT, συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (adaptive) που, όπως λέει η εταιρεία, θα έχει οφέλη στην ποιότητα κύλισης.
Στο εσωτερικό οι Ιάπωνες θεοί πείσθηκαν και έβαλαν και αυτοί τη μεγαλύτερη οθόνη που θα ονειρευόταν ένα Subaru WRX στην προηγούμενη ζωή του.
Στη Μ. Βρετανία το όχημα δε θα τιμήσει το έδαφος αφού εκεί το ήθος που επικρατεί τιμωρεί.
Κατά πάσα πιθανότητα -ή ίσως βεβαιότητα- το ίδιο θα συμβεί και στην ημεδαπή, αν και δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση.
Ηλεκτρικά, υβριδικά, SUV και τα λοιπά. Τι κρίμα να μην το δούμε και στη γραφειο-κρατούμενη Ευρώπη. Για την ώρα, δείτε το επίσημο βίντεο
Photo: subaru.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.