Με το σκύλο στο αυτοκίνητο. Για να μην πεις το δεσπότη Παναγιώτη

Post date:

Author:

Category:

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσθέτουν την ξεχασμένη παράμετρο για το σκύλο στο αυτοκίνητο. Ευτυχώς. Γαβ

Σκύλος στο αυτοκίνητο

Χύμα στο πίσω κάθισμα, μάτια εκτεθειμένα αλλά και συμπεριφορές τύπου Paris Hilton με το τσιουάουα στο τιμόνι. Πάλι καλά που μερικές εταιρείες αρχίζουν να σχεδιάζουν και για τους τετράποδους φίλους


Μπορεί να ακουστεί περίεργο, ειδικά σε κάποιους «φιλόζωους του χύμα» αλλά, ως γνήσιος dog lover, υιοθετώ βαθύτατα τον κυνοφιλικό νόμο που έχει διατυπώσει ο πιο διάσημος -τηλεοπτικά τουλάχιστον- εκπαιδευτής στον κόσμο, αυτός ο 52χρονος Μεξικανός Cesar Millan, του οποίου οι εκπομπές «τα σπάνε» εδώ και χρόνια στην Αμερική

Βέβαια, για να είμαι ακριβής, ο ‘’dog whisperer’’, όπως είναι το παρατσούκλι του Millan, δεν εκπαιδεύει σκύλους. Εκπαιδεύει ιδιοκτήτες ως προς το πώς να χειρίζονται το ζώο.

- Διαφήμιση-

Η σημαδιακή του συμβουλή, λοιπόν, είναι ότι «το να έχεις σκύλο αποτελεί μια τεραστίων διαστάσεων απόφαση». Η έμφαση στο «τεραστίων», παρακαλώ.

Κι αυτό γιατί δύσκολα το συνειδητοποιείς την ώρα που βλέπεις ένα πανέμορφο, λούτρινο κουτάβι να σου κάνει γλύκες στα πόδια

Αν μου επιτρέπετε, μπορώ να κάνω παραλλαγή στη φράση του Cesar: ο σκύλος είναι ένα χαριτωμένο, αυτιστικό παιδί που θα εξαρτάται πάντα από σένα. Και καλό είναι να το συνειδητοποιούμε νωρίς. Όχι ως δώρο Χριστουγέννων – μιας και είναι κοντά

Σκύλος στο αυτοκίνητο

Βάλε τώρα στην εξίσωση να σ’ αρέσουν και τα αυτοκίνητα

Εκεί είναι που μπορείς να πεις τον δεσπότη Παναγιώτη.

Μία λύση είναι να ‘χεις αυτοκίνητο που να μη σε νοιαζει. Ή κάποιο δεύτερο σε ρόλο τρόλει μπαγκ.

Δηλαδή να μη σε νοιάζουν ούτε οι τρίχες που αιωρούνται, ούτε η μυρωδιά (ειδικά μετά από βροχή; μπλιαχ), ούτε τίποτα.

Μία άλλη επιλογή είναι να ‘χεις SUV. Ή, ακόμα καλύτερα, station wagon.

Χωράει το κένελ στο πορτμπαγκάζ, δε χρειάζεται βαβούρα για να ρίχνεις πίσω κάθισμα ή, αν δε θες να κουβαλάς το κλουβί, έχει χώρο το ζωντανό να απλωθεί, αν είναι μεγαλόσωμο. 

Τελευταία, οι εταιρείες έχουν αρχίσει να παίρνουν χαμπάρι τις πρακτικές ανάγκες που πάνε πακέτο με τη σκυλίσια ζωή και, για παράδειγμα, η Ford έκανε και ένα βίντεο για το πώς να χώσεις το μεγαλύτερο κλουβί που υπάρχει στην αγορά. Έμπνευσή του σχεδιαστή της ένας Αυστραλιανός Ποιμενικός


Darko Ροτβάιλερ

Πολύ WOW για σκύλο αυτό το Honda

Ή διαβάζω αυτές τις μέρες στο βρετανικό Top Gear για ένα αυτοκίνητο-concept της Honda που δεν ξέρουμε καν αν θα βγει ποτέ στην παραγωγή αλλά ήδη έχει μερικές ωραίες ιδέες που μάλλον θα λατρέψει ο τετράποδος φίλος σας.

Για παράδειγμα, έχει μία ειδική θέση στο ταμπλό για να οδηγείς και να σε βλέπει.

Το Honda WOW (του οποίου τα αρχικά σημαίνουν ‘’Wonderfully Open-hearted Wagon’’) έχει ξύλινο πάτωμα-ντεκ για να καθαρίζεται πιο εύκολα και ειδικές θέσεις για τους τετράποδους φίλους. Δε μιλάμε για μολοσσούς


Με σίτα αλλά και πτυσσόμενο αεραγωγό για να του φέρνει δροσερό αέρα.

Ή, αν δεν θες το βάζεις εκεί, προβλέπεται και μια σχετική διαμόρφωση στο κάθισμα.

Εννοείται, η ιδέα της ιαπωνικής εταιρείας δεν αφορά τίποτα μεγαλόσωμες φυλές, κάνα Μπουλ Μάστιφ, Ροτβάιλερ ή, έστω, Γερμανικό Ποιμενικό.

Η πατέντα του ‘’WOW’’, όπως είναι το βαφτιστικό του αυτοκινήτου, αναφέρεται σε μικρού μεγέθους σκύλους. Εννοούνται αυτά.

Πάντως, ανεξαρτήτως προτάσεων από τις εταιρείες ισχύει και ένας επιπλέον κυνοφιλικός νόμος: ο σκύλος πρέπει να είναι δεμένος από κάποιο σταθερό σημείο.  Όπως και εσύ. Η ζώνη ισχύει για όλους. Αλλά και δεν πρέπει να γυρνοβολά στο πίσω κάθισμα με το κεφάλι έξω

Σκύλος στο αυτοκίνητο

Σ’ αυτήν την περίπτωση και τα μάτια του ζώου εκτίθενται αλλά και, σε ένα πιθανό φρενάρισμα, θα πέσει πάνω σου από την αδράνεια. Δεν τον θες αυτόν τον τραυματισμό.

Ακόμα χειρότερα; Κάτι τρελές που οδηγούν με το τσιουάουα στην αγκαλιά.

Μόνο η Paris Hilton τα κάνει αυτά. Αλήθεια, πού χάθηκε αυτό το κορίτσι;



*Αρχική δημοσίευση Protagon / Photo: honda.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει